تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402 - 22:08
کد خبر : 142339

گل‌محمدی: پرسپولیس برای بردن بازی می‌کند/ هنانوف: آماده‌ایم برنده بازی شویم

گل‌محمدی: پرسپولیس برای بردن بازی می‌کند/ هنانوف: آماده‌ایم برنده بازی شویم

آرمان شرق-گروه ورزش:استقلال تاجیکستان می‌تواند آخرین امیدش برای صعود را در بازی فردا پیدا کند و قطعا بازی بهتری را ارائه خواهد داد و می‌خواهد از شرایط میزبانی بهترین استفاده را کند. تیم ما برای بردن بازی می‌کند و تقابل این دو رویکرد و انگیزه می‌تواند باعث این بشود که شاهد بازی خوبی از این دو تیم باشیم.

گل‌محمدی: پرسپولیس برای بردن بازی می‌کند/ هنانوف: آماده‌ایم برنده بازی شویم

گل‌محمدی: شرایط بی‌سابقه‌ای برای پرسپولیس به وجود آمده / با نصف ترکیب هم دنبال پیروزی هستیم

یحیی گل‌محمدی می‌گوید تیمش انگیزه و آمادگی بالایی دارد فردا یک بازی خوب را در تاجیکستان ارائه خواهند داد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:جا دارد تشکر کنم از میزبانی خوب تیم فوتبال استقلال تاجیکستان و فدراسیون تاجیکستان. از اینکه در این کشور خوب هستم خوشحالم. اینجا هیچوقت احساس غریبی نمی‌کنیم و احساسم این است که در کشور خودمان هستیم. از آنها بابت مهربانی‌ها و میزبانی خوبی که از ما داشتند تشکر می‌کنم.

همانطور که می‌دانید با توجه به شرایط جدول و شرایطی که برای تیم‌های صعود کننده وجود دارد، همه بازی‌هایی که در مرحله گروهی داریم حساسیت خاص خودش را دارد و هر بازی که جلوتر می‌رویم حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود‌. استقلال تاجیکستان می‌تواند آخرین امیدش برای صعود را در بازی فردا پیدا کند و قطعا بازی بهتری را ارائه خواهد داد و می‌خواهد از شرایط میزبانی بهترین استفاده را کند. تیم ما برای بردن بازی می‌کند و تقابل این دو رویکرد و انگیزه می‌تواند باعث این بشود که شاهد بازی خوبی از این دو تیم باشیم.

تیم استقلال تیمی است که از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارد و قطعا هواداران‌شان هم کمک زیادی به آن‌ها خواهند کرد و بازی راحتی نخواهیم داشت. بازیکنان ما آمادگی خوبی دارند و با توجه به انگیزه بالایی که از بچه‌ها می‌بینم، احساسم این است که فردا یک بازی خوبی را انجام می‌دهیم.

متاسفانه شرایطی برای تیم به وجود آمد که تا به حال چنین شرایطی را در دوران مربیگری‌ام تجربه نکرده بودم که تقریبا نصفی از بازیکنان متاسفانه حالت سرماخوردگی دارند ولی سعی می‌کنیم با توجه به شرایطی که وجود دارد بهترین نفرات را انتخاب کنیم. این خبرها خیلی راحت به تهران رسید ولی شرایط نرمالی نداریم و از آن بازی‌هایی است که باید منتظر بازی باشیم و ببینیم کدامیک از بچه‌ها بهتر می‌شود تا بتوانند بازی کنند. ما اسم بزرگی داریم و اگر یازده نفر هم بتوانند برای پرسپولیس نود دقیقه بازی کنند مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

مشکل خاصی از بابت چمن مصنوعی نخواهیم داشت چون این چمن تازه عوض شده و چمن مصنوعی با کیفیتی است و بازی کردن در این زمین فرقی با چمن طبیعی به آن صورت ندارد. ممکن است محدودیت‌هایی وجود داشته باشد اما ما نگران چمن مصنوعی نیستیم.

هنانوف: آماده‌ایم تا برنده بازی شویم و به ۳ امتیاز برسیم

بازیکن تاجیکستانی تیم پرسپولیس گفت: آماده بازی با استقلال تاجیکستان هستیم و می‌خواهیم با سه امتیاز به تهران برگردیم.

وحدت هنانوف، بازیکن تاجیکستانی تیم پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تاجیکستان گفت: ابتدا باید بگویم که خیلی خوشحالم که بار دیگر در کشور عزیزم حضور دارم و بازی می‌کنم.

او ادامه داد: استقلال تاجیکستان را خوب می‌شناسم، چند سال اینجا بازی کردم و شرایط ورزشگاه و تشویق هواداران را خوب می‌شناسم و می‌دانم که چقدر خوب از تیم خود حمایت می‌کنند.

هنانوف افزود: با همه موضوعات، ما تمرینات خوبی در دو هفته اخیر داشتیم و برای این بازی آماده هستیم تا با یک بازی خوب در مسابقه فردا نتیجه مدنظر را کسب کنیم و با برد به تهران برگردیم. همه حریفان سخت هستند و با قدرت مقابل آن‌ها حاضر می‌شویم تا سه امتیاز را کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.