تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 بهمن 1398 - 16:23
کد خبر : 57352

اردوغان نمی تواند یکجانبه عمل کند

اردوغان نمی تواند یکجانبه عمل کند

آرمان شرق:وزارت خارجه سوریه به اظهارات اردوغان درباره ورود نیروهای ترکیه به شمال حلب به موجب توافق آدانا واکنش نشان داد. به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما پافشاری رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه بر ادامه دروغ‌گویی و فریب مردم از طریق ادعاهایش درباره ورود

آرمان شرق:وزارت خارجه سوریه به اظهارات اردوغان درباره ورود نیروهای ترکیه به شمال حلب به موجب توافق آدانا واکنش نشان داد.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از ایسنا، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما پافشاری رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه بر ادامه دروغ‌گویی و فریب مردم از طریق ادعاهایش درباره ورود به شمال حلب به موجب توافق آدانا را محکوم می‌کنیم. به موجب توافق آدانا باید با دولت سوریه هماهنگی صورت گیرد چراکه توافقی میان دو کشور است درنتیجه اردوغان نمی‌تواند به موجب این توافق یکجانبه عمل کند.

در این بیانیه آمده است: توافق آدانا برای تضمین امنیت مرزهای دو کشور و با هدف مبارزه با تروریسم است اما کاری که اردوغان می‌کند حمایت از گروه‌های تروریستی است. اظهارات اردوغان نشان می‌دهد که وی هیچ ارزش و احترامی برای تعهدات و توافق‌ها چه در چارچوب آستانه و چه سوچی و چه آدانا قائل نیست.

اردوغان امروز درباره توجیه حضور نظامی کشورش در سوریه ادعا کرد که نیروهای ارتش این کشور به موجب توافقنامه آدانا در خاک سوریه هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.