تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 21:44
کد خبر : 143345

کدام باریکن جور گلزنی پرسپولیس را در ریاض به دوش می کشد؟

کدام باریکن جور گلزنی پرسپولیس را در ریاض به دوش می کشد؟

آرمان شرق-گروه ورزش:امید عالیشاه که در این فصل طی دو مقطع دچار مصدومیت و سرماخوردگی شده و نتوانسته حضوری متناوب در ترکیب تیمش داشته باشد، می‌تواند در بازی برگشت با النصر یکی از مردان مورد اطمینان یحیی گل‌محمدی باشد.

کدام باریکن جور گلزنی پرسپولیس را در ریاض به دوش می کشد؟

مهاجم احتمالی پرسپولیس در ریاض

به گزارش “ورزش سه”، امید عالیشاه، کاپیتان اول پرسپولیس، در هفته‌های نخست لیگ برتر مصدوم شد و یکی دو مسابقه تیمش را از دست داد و بعد از آن با وجود درخشش مقابل الدحیل که هم گل زد هم بهترین بازیکن مسابقه لقب گرفت نتوانست حضوری متناوب در ترکیب تیمش داشته باشد.

عالیشاه در نخستین بازی آسیایی پرسپولیس مقابل النصر جزء بازیکنان ذخیره بود و از دقیقه ۷۳ وارد میدان شد، سپس در دوحه فیکس شد و آن نمایش درخشان را ارائه داد اما در بازی هفته سوم مقابل استقلال تاجیکستان در وقت‌های تلف شده به میدان رفت. او بازی هفته چهارم مقابل استقلال در دوشنبه را هم به خاطر سرماخوردگی از دست داد.

1956647

عالیشاه در بازگشت از تاشکند مقابل سپاهان آماده شد اما از دقیقه ۷۵ به بازی رفت و حالا امیدوار است در بازی برگشت مقابل النصر به ترکیب اصلی برگشته و به تیمش در این بازی بزرگ کمک کند.

بدون شک تجربه عالیشاه می‌تواند به یحیی گل‌محمدی و تیمش کمک کند به شرایط این بازی بعد از مصدومیت‌ها و بیماری به شرایط بدنی ایده‌آل و فرم مطلوب خود برگردد. چنانچه عالیشاه همان فرم بازی در دوحه مقابل الدحیل را داشته باشد شاید یحیی گل‌محمدی را وادار به تغییر سیستم یا تغییری غیر مترقبه در ترکیب تیمش برای بازی ریاض کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.