تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 0:50
کد خبر : 147783

چپ پرسپولیس پرتر شد!

چپ پرسپولیس پرتر شد!

آرمان شرق-گروه ورزش:باید دید اوسمار با بازیکنان موجود در دفاع چپ تیمش چه خواهد کرد و چطور از آنها در طول فصل استفاده خواهد کرد. آیا عبدالکریم حسن بازیکنی بی‌رقیب در این جناح خواهد شد و بقیه نفرات باید تغییر پست بدهند یا شرایط دیگری رقم می‌خورد؟

چپ پرسپولیس پرتر شد!

ترازوی چپ پرسپولیس سنگین‌تر شد!

به گزارش “ورزش سه” با توجه به جذب عبدالکریم حسن، مدافع چپ قطری، حالا پرسپولیس در جناح چپ خط دفاعی با تعدد بازیکن مواجه شده، در حالی که در بیشتر بازی‌های نیم فصل تنها علی نعمتی را در این پست در اختیار داشت.

در حال حاضر پرسپولیس غیر از این مدافع قطری، علی نعمتی و محمد مهدی احمدی را به عنوان مدافع چپ در اختیار دارد ضمن اینکه وحید امیری نیز قادر به حضور در این پست خواهد بود.

با این حساب پرسپولیس در نیم فصل دوم چهار بازیکن با قابلیت پر کردن دفاع چپ خود دارد، در حالی که در جناح مقابل دانیال اسماعیلی‌فر همچنان بی‌رقیب است و بازیکنانی مثل وحدت حنانوف یا فرشاد فرجی که قابلیت بازی در دفاع راست را دارند در اصل مدافع راست تخصصی بخصوص در سیستم دفاع خطی چهارنفره نیستند و به این شکل بالانس دو جناح پرسپولیس بهم خورده است.

1983546

با چنین شرایطی اوسمار ویرا می‌تواند مثل دو سال قبل از علی نعمتی به عنوان مدافع میانی استفاده کند و او را جایگزین مرتضی پورعلی‌گنجی کند تا با توجه به تعدد مصدومیت و محرومیت مدافعان میانی در این پست دست بازتری داشته باشد.

همچنین اوسمار می‌تواند به بازی گرفتن از محمدمهدی احمدی در پست وینگر یا هافبک چپ نیز فکر کند، چرا که در اصل این بازیکن مدافع چپ نیست و به خاطر خصوصیات تهاجمی‌اش قطعا در صورتی که یک خط جلوتر بازی کند کارایی بیشتری خواهد داشت.

باید دید اوسمار با بازیکنان موجود در دفاع چپ تیمش چه خواهد کرد و چطور از آنها در طول فصل استفاده خواهد کرد. آیا عبدالکریم حسن بازیکنی بی‌رقیب در این جناح خواهد شد و بقیه نفرات باید تغییر پست بدهند یا شرایط دیگری رقم می‌خورد؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.