تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 7:33
کد خبر : 151914

چرا پرسپولیس پول یحیی را نداد/ گل‌محمدی شکایت می‌کند؟

چرا پرسپولیس پول یحیی را نداد/ گل‌محمدی شکایت می‌کند؟

آرمان شرق-گروه ورزش:باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا مطالبات گل‌محمدی را هرچه سریع‌تر پرداخت و از شکایت احتمالی گل محمدی جلوگیری کند.

چرا پرسپولیس پول یحیی را نداد/ گل‌محمدی شکایت می‌کند؟

 ایرنا- باشگاه پرسپولیس خلاف توافقی که با سرمربی سابق این تیم داشت، موفق به پرداخت مطالبات او نشده است اما چرا؟

بعد از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری به طور رسمی از سمت خود به عنوان سرمربی قرمزها استعفا کرد و بعد از ۴ سال حضور، از این تیم جدا شد.

بعد از جدایی گل‌محمدی، طی توافقی که بین او و باشگاه پرسپولیس صورت گرفت، قرار شد که مطالبات این مربی در ۳ قسط پرداخت شود. باشگاه طبق توافق قبلی قسط اول را پرداخت کرد اما گفته می‌شود که بیش از ۳۰ روز است که قسط دوم پرداخت نشده و همین موضوع سبب شده است تا گل‌محمدی باشگاه پرسپولیس را تهدید به شکایت کند. این در شرایطی است که موعد پرداخت قسط پایانی نیز دهم اردیبهشت است و چنانچه باشگاه نتواند مطالبات این مربی را پرداخت و تسویه کند، به احتمال فراوان سرمربی سابق قرمزها از این باشگاه شکایت خواهد کرد.

با پیگیری‌های خبرنگار ایرنا مشخص شد با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس به دنبال کسب مجوز حرفه‌ای بود و باید مطالبات بازیکنان پیشین خود که علیه این باشگاه حکم قطعی گرفته‌اند را پرداخت می‌کرد. از همین رو گفته می‌شود که قرمزها مبلغی که برای پرداخت قسط دوم گل‌محمدی در نظر گرفته بودند را صرف پرداخت مطالبات رضا اسدی و مهدی مهدی‌خانی کردند و در نتیجه موفق به پرداخت به‌موقع بدهی سرمربی سابق این تیم نشدند.

با این حال، باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا مطالبات گل‌محمدی را هرچه سریع‌تر پرداخت و از شکایت احتمالی گل محمدی جلوگیری کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.