تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1402 - 12:45
کد خبر : 132963

پیشنهاد نجومی ۲ هزار میلیاردی الهلال برای مهدی طارمی

پیشنهاد نجومی ۲ هزار میلیاردی الهلال برای مهدی طارمی

آرمان شرق- گروه ورزش:در جدیدترین خبر سایت «olt sport» از پیشنهاد جدید و نجومی الهلال برای کسب رضایت مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو برای انتقال به لیگ عربستان پرده برداشت. طبق گزارش این رسانه الهلال دستمزد سالانه  نجومی۳۰ میلیون پوندی(تقریبا ۲ هزار میلیارد تومان) برای مهدی طارمی ارائه کرده تا این ستاره را به هر نحوی به ریاض بیاورد.

پیشنهاد نجومی ۲ هزار میلیاردی الهلال برای مهدی طارمی

تیم ملی فوتبال کشورمان سه شنبه شب در دیدار فینال تورنمنت کافا ۲۰۲۳ به مصاف ازبکستان رفت که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر ایران تمام شد و شاگردان قلعه نویی قهرمان شدند. این مسابقات اگر چه از نظر کیفی چندان سطح بالا نبود و بسیاری از فوتبال دوستان و کارشناسان هم به مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم ملی بابت حضور در این جام خرده گرفتند، اما کسب یک جام رسمی برای فوتبال ایران پس از سال ها و البته درخشش فردی چند ملی پوش و امیدوار شدن کادرفنی به مسابقات آینده از دستاوردهای حضور تیم ملی ایران در جام کافا بود. یکی از بازیکنانی که در این مسابقات خوش درخشید مهدی طارمی بازیکن ایرانی پورتو و آقای گل پرتغال بود. طارمی که همین چند روز پیش با پایان لیگ پرتغال و جام حذفی این کشور یک جام قهرمانی و کفش طلای لیگ پرتغال را تصاحب کرده بود، در مسابقات کافا هم کم نگذاشت و با زدن شش گل و دو هت تریک پی در پی   رکوردهای جالبی ثبت کرد و   آقای گل مسابقات کافا و البته بهترین بازیکن جام شد. روز گذشته توئیتر رسمی مسابقات کافا با انتشار تصویری از اهدای دو جایزه بزرگ این رقابت ها به مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران خبر داد. سازمان مسابقات کافا دو جایزه بهترین گلزن و بهترین بازیکن تورنمنت را به ستاره ایرانی پورتو تقدیم کرد. طارمی در این مسابقات درخشش خوبی داشت و موفق شد ۶ گل به ثمر برساند.مهاجم بوشهری تیم ملی که کنار سردار آزمون دیگر مهاجم با انگیزه و چارچوب شناس تیم ملی آمادگی اش را یک بار دیگر به رخ فوتبال دوستان کشید و البته باعث شد مشتریان قیمت را برای جذب او بالاتر ببرند. در چند روز اخیر نام ستاره تیم ملی کشورمان کنار چند باشگاه متمول عربستانی و چند باشگاه مطرح اروپایی مثل منچستر یونایتد و میلان مطرح می شود
این در حالی است که چندی پیش باشگاه الهلال با پیشنهاد ۹ میلیون یورویی خواستار جذب ستاره ایرانی پورتو شده بود که هم طارمی و هم باشگاه پرتغالی این پیشنهاد را رد کرده بودند اما باید دید این بار واکنش باشگاه پورتو و بازیکن ایرانی اش به پیشنهاد جدید و وسوسه انگیز چه خواهد شد به خصوص این که آنگولو کانته ستاره فرانسوی چلسی هم  پس از حضور رونالدو و  کریم بنزما در لیگ عربستان با باشگاه الاتحاد این کشور به توافق رسید و گفته می شود دیگر باشگاه های عربستانی چون الهلال و النصر هم دنبال ستاره هایی چون کولیبالی و حکیم زیاش هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.