تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 0:08
کد خبر : 136949

جزییات محرومیت های اجتماعی- اقتصادی متخلفان زیر سن ۱۸ سال در حوزه حجاب

جزییات محرومیت های اجتماعی- اقتصادی متخلفان زیر سن ۱۸ سال در حوزه حجاب

آرمان شرق- گروه جامعه: افراد زیر ۱۸ سال حبس و زندان ندارند این مطلب درست است، اما این به معنای این نبوده که سایر مجازات‌ها را نداشته باشند. خلاف، خلاف است و جرم هم جرم و حرام نیز حرام است. با این تفاوت که کسانی که زیر سن ۱۸ سال هستند حبس و زندان ندارند، اما سایر جرائم مالی و محرومیت از حقوق اجتماعی در لایحه به تفصیل آمده برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

جزییات محرومیت های اجتماعی- اقتصادی ‏متخلفان زیر سن ۱۸ سال در حوزه حجاب

حسین جلالی نماینده مجلس: ‏متخلفان زیر سن ۱۸ سال در حوزه حجاب از خدمات پاسپورت، اشتغال، تحصیل، حساب بانکی، اینترنت و تلفن محروم می‌شوند

خانه ملت: نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: در لایحه عفاف و حجاب دختران زیر سن ۱۸ سال از خدمات اجتماعی محروم می شوند.

حسین جلالی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۴ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از نمایندگان به سبب هشتاد و پنجی شدن لایحه عفاف و حجاب، گفت: گفته شده است که افراد زیر ۱۸ سال حبس و زندان ندارند این مطلب درست است، اما این به معنای این نبوده که سایر مجازات‌ها را نداشته باشند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس افزود: خلاف، خلاف است و جرم هم جرم و حرام نیز حرام است. با این تفاوت که کسانی که زیر سن ۱۸ سال هستند حبس و زندان ندارند، اما سایر جرائم مالی و محرومیت از حقوق اجتماعی در لایحه به تفصیل آمده برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: کسی که زیر سن ۱۸ سال است گواهینامه ندارد، اما پاسپورت، اشتغال، تحصیل، حساب بانکی، اینترنت و تلفن که دارد؛ بنابراین از سایر خدمات اجتماعی محروم می‌شود و جرائم مالی جای خود باقی مانده است و این طور نیست که دختران زیر سن ۱۸ سال هیچ جرمی نداشته باشند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.