تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1402 - 22:25
کد خبر : 147345

پسیرو گزینه سرمربیگری پرسپولیس  اواسط بهمن در تهران

پسیرو گزینه سرمربیگری پرسپولیس  اواسط بهمن در تهران

آرمان شرق-گروه ورزش:باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته به طور همزمان مذاکره با چند گزینه اروپایی را در دستور کار خود قرار داد که در این میان مذاکرات جدی‌تری با ژوزه پسیرو سرمربی مطرح پرتغالی انجام شد.پیگیری‌ها نشان می‌دهد ژوزه پسیرو که اکنون هدایت تیم ملی نیجریه در جام ملت‌های آفریقا را برعهده دارد مذاکره با پرسپولیس را به بعد از این مسابقات موکول کرده و همین موضوع احتمال حضور این مربی روی نیمکت سرخپوشان را خیلی کمرنگ کرده است.

پسیرو گزینه سرمربیگری پرسپولیس  اواسط بهمن در تهران

پرسپولیس بعد از برانکو به دنبال جذب مربی‌های بزرگ دیگری بوده و به ۲ گزینه نهایی رسیده است.

به گزارش نبض بازار، پرسپولیس بعد از مذاکره با برانکو که با جواب رد این مربی همراه بود حال به ۲ گزینه نهایی سرمربیگری رسیده است.

بعد از جدایی یحیی گل محمدی از تیم فوتبال پرسپولیس مسئولان این باشگاه با برانکو وارد مذاکره شدند و او را گزینه نهایی خود معرفی کردند. مسئولان پرسپولیس انقدر به حضور برانکو اطمینان داشتند که حتی اقدام به پرداخت مالیات عقب افتاده این مربی کردند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از عدم توافق با برانکو، مذاکرات خود را با گزینه‌های خارجی دیگر آغاز کردند. پسیرو، آنتونیو کونسیسائو، پتکوویچ و دی بیاسی جدی‌ترین گزینه‌های درویش برای جانشینی گل محمدی به حساب می‌آیند.

پسیرو سرمربی سابق تیم فوتبال پورتو که سابقه دستیاری در رئال مادرید در زمان هدایت کی روش را در کارنامه خود دارد جدی‌ترین گزینه پرپسولیسی‌ها به حساب می‌آید. او هدایت تیم‌های ملی نیجریه، عربستان و الهلال را نیز بر عهده داشته است.

در حال حاضر پسیرو همراه با تیم نیجریه در جام ملت‌های آفریقا قرار دارد و با توجه به حضور در این مسابقات به نظر می‌رسد اگر او با پرسپولیس به توافق برسد از اواسط بهمن می‌تواند به این تیم اضافه شود.

دومین گزینه مدنظر پرسپولیسی‌ها جیووانی دی بیاسی سرمربی ایتالیایی است که با ۶۷ سال سن مسن‌ترین گزینه پرسپولیسی‌ها است. این مربی ایتالیایی در تیم‌هایی نظیر مودنا، برشا، تورینو، لوانته، اودینزه و تیم‌های ملی آلبانی و جمهوری آذربایجان فعالیت کرده است. جالب اینجاست که حدوداً ۴ سال پیش بحث حضور دی بیاسی در ایران مطرح بود و گفته می‌شد که او قرار است جانشین ویلموتس در تیم ملی فوتبال شود، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا حالا دی بیاسی باز هم شانس خود برای حضور در فوتبال ایران را امتحان کند.

آخرین وضعیت مذاکره پرسپولیس با مربی پرتغالی

آخرین وضعیت مذاکره پرسپولیس با مربی پرتغالی

به نقل از تسنیم، باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته به طور همزمان مذاکره با چند گزینه اروپایی را در دستور کار خود قرار داد که در این میان مذاکرات جدی‌تری با ژوزه پسیرو سرمربی مطرح پرتغالی انجام شد.پیگیری‌ها نشان می‌دهد ژوزه پسیرو که اکنون هدایت تیم ملی نیجریه در جام ملت‌های آفریقا را برعهده دارد مذاکره با پرسپولیس را به بعد از این مسابقات موکول کرده و همین موضوع احتمال حضور این مربی روی نیمکت سرخپوشان را خیلی کمرنگ کرده است.مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا ۴ بهمن به پایان می‌رسد و با توجه به شرایط تقریباً مناسب نیجریه برای صعود، پسیرو مدت زمان بیشتری درگیر این تورنمنت خواهد بود. این موضوع به معنای از دست رفتن زمان برای پرسپولیس است و به نوعی سرخپوشان نمی‌توانند روی این مربی حساب باز کنند.باشگاه پرسپولیس پس از پاسخ منفی برانکو ایوانکوویچ، به طور همزمان مذاکره با چند مربی اروپایی را در دستور کار خود قرار داد. از جمله این مربیان می‌توان به پتکوویچ سرمربی اهل بوسنی و دی‌بیاسی (مربی ایتالیایی) اشاره کرد که مذاکرات با این مربیان نیز نتیجه‌ای نداشته است. به  همین دلیل دو گزینه دیگر مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار دارد و بناست که مذاکرات با آنها جدی‌تر پیش برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.