پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این آقای قربان‌زاده این قدر در فوتبال دخالت کرد که هم خودش رفت هم وزیر ورزش.

علی پروین در حاشیه تمرین امروز پیشکسوتان پرسپولیس در مورد ماجرای پیش آمده در استقلال و شبی که علی فتح الله زاده و مظلومی در برنامه تلویزیونی همراه با حسین قربان زاده رئیس سابق سازمان خصوصی سازی حضور داشتند اظهار داشت: در آن شب آقای فتح الله زاده باید به قربان زاده می گفت من با حکم سجادی آمدم و با حکم او هم می روم. مگر قربان زاده او را گذاشته بود؟ این قدر قربان زاده دخالت کرد که هم خودش رفت هم وزیر ورزش. جفتشان با هم رفتند.

وی افزود: زنده باشم باز هم می گویم که پرسپولیس و استقلال باید دست دو تا شخص بیفتد یا دو تا شرکت و کسی هم دخالت نکند. تا زمانی که این کار را نکنند این بساط هست. حالا شما جوان هستی ودو سال دیگر هم می بینی. من به عنوان پرسپولیسی تیمم ببازد پکر سرکار می روم. استقلالی هم همین طور است.

پروین ادامه داد: نظام باید از این دو تا تیم استفاده کند، اگر روز راحت بتوانم به آزادی بروم دوست دارم زودتر به استادیوم بروم تا هیجان مردم را ببینم. تماشاگر می آید خودش را خالی کند و چه کسی جز مملکت باید از این شرایط استفاده کند؟ متاسفانه فقط می کوبند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: چه بهتر که بانوان به ورزشگاه بیایند بلکه شعارها کمتر شود. باز هم می گویم دو تا تیم باید دست دو تا شرکت بیفتد. ضمن اینکه این بودجه ها الکی است. همین عیسی آل کثیر با چقدر به سپاهان رفت؟ عیسی آل کثیر دو ساله ۷۰ میلیارد تومان گرفته به سپاهان رفته است.