تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1402 - 21:29
کد خبر : 145173

پرسپولیس: ۹ بازی و تنها یک برد! / لزوم تغییر استراتژی و تاکتیک

پرسپولیس: ۹ بازی و تنها یک برد! / لزوم تغییر استراتژی و تاکتیک

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس در مجموع ۹ بازی اخیر لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تنها یک برد داشته؛ نتایجی که سبب شد‌ی از آسیا حذف شده و در جدول لیگ هم پنجم باشند. سرخ‌پوشان ابتدا مقابل ملوان با تساوی بدون گل متوقف شدند، ۲ – ۲ با صنعت نفت مساوی کرده و از دیدار با استقلال تاجیکستان هم نتیجه‌ای بهتر از یک – یک کسب نکردند.

پرسپولیس: ۹ بازی و تنها یک برد! / لزوم تغییر استراتژی و تاکتیک

پرسپولیس در ماه‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر میهمان استقلال خوزستان بود. بسیاری از هواداران این تیم تصور می‌کردند سرخ‌پوشان به راحتی تیم قعرنشین جدول رده‌بندی را شکست می‌دهند، اما شاگردان یحیی گل محمدی در حالی که دو بار از حریف عقب افتادند، در نهایت تنها یک امتیاز از اهواز دشت کردند.

پرسپولیس در مجموع ۹ بازی اخیر لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تنها یک برد داشته؛ نتایجی که سبب شد‌ی از آسیا حذف شده و در جدول لیگ هم پنجم باشند. سرخ‌پوشان ابتدا مقابل ملوان با تساوی بدون گل متوقف شدند، ۲ – ۲ با صنعت نفت مساوی کرده و از دیدار با استقلال تاجیکستان هم نتیجه‌ای بهتر از یک – یک کسب نکردند.

در ادامه پرسپولیس یک بر صفر به سپاهان باخت و مقابل النصر هم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت. شاگردان یحیی گل محمدی بازی مرگ و زندگی برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را نیز دو بر یک به الدحیل باختند.

پیروزی یک بر صفر مقابل هوادار، طرفداران پرسپولیس را به بازگشت روز‌های خوب امیدوار کرد، اما دربی ۱۰۲ با نتیجه تساوی یک – یک و بازی امروز برابر استقلال خوزستان هم ۲ – ۲ خاتمه یافت. سرخ‌پوشان فصل گذشته سه گانه داخلی را تصاحب کردند، ولی در فصل جاری فاصله زیادی با روز‌های خوش دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.