تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 12:44
کد خبر : 132722

پرسپولیس یک مدافع، یک هافبک و یک مهاجم می خرد/ استارت برای آسیا از هفته آینده

پرسپولیس یک مدافع، یک هافبک و یک مهاجم می خرد/ استارت برای آسیا از هفته آینده

آرمان شرق-گروه ورزش: طبق برنامه‌ریزی که انجام دادیم، از ۵ تیر تمرینات ما شروع خواهد شد و از باشگاه خواسته‌ام یک اردوی ۱۰ روزه هم از ۲۰ تیر در ترکیه داشته باشیم. تلاش ما این است که تیم خوبی برای آسیا ببندیم. امیدوارم تیم ما حفظ شود و بتوانیم با جذب چند بازیکن دیگر، تیم‌مان را برای حضور پر قدرت در آسیا تقویت کنیم.

پرسپولیس یک مدافع، یک هافبک و یک مهاجم می خرد/ استارت برای آسیا از هفته آینده

گل محمدى شکست:٣ بازیکن می خریم

ایسنا نوشت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این باشگاه هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد بازیکنان مد نظرش انجام نداده است.

یحیی گل‌محمدی درباره آخرین وضعیت عملکرد باشگاه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات اظهار کرد: از یک هفته قبل لیست بازیکنانی را که باید قراردادشان تمدید شود در اختیار باشگاه قرار داده‌ام اما متاسفانه باشگاه هنوز کاری انجام نداده است و قرارداد هیچ بازیکنی تمدید نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لیست بازیکنان مورد نیازش را در اختیار باشگاه قرار داده تا جذب شوند؟ هم گفت: روز یک‌شنبه نام سه بازیکن، شامل یک مدافع، یک هافبک و یک مهاجم را در اختیار باشگاه قرار دادم تا باشگاه اقدامات لازم برای مذاکره و جذب آنان را انجام دهد.گل‌محمدی درباره زمان شروع تمرینات پرسپولیس هم گفت: طبق برنامه‌ریزی که انجام دادیم، از ۵ تیر تمرینات ما شروع خواهد شد و از باشگاه خواسته‌ام یک اردوی ۱۰ روزه هم از ۲۰ تیر در ترکیه داشته باشیم.

وی‌ در پایان گفت: تلاش ما این است که تیم خوبی برای آسیا ببندیم. امیدوارم تیم ما حفظ شود و بتوانیم با جذب چند بازیکن دیگر، تیم‌مان را برای حضور پر قدرت در آسیا تقویت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باید در روز‌های آتی گزارش عملکرد خود در هفته اخیر را به باشگاه ارائه دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس فصل را با قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرکاپ پشت سر گذاشت، اما پس از پایان لیگ هنوز اقدامی برای تقویت این باشگاه صورت نگرفته است. یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان پس از آخرین دیدار تیمش مقابل استقلال و فتح جام حذفی اعلام کرد که با وجود داشتن قرارداد برای فصل بعد، باید خواسته‌هایش برآورده شود تا بتواند به همکاری ادامه دهد.

پس از پایان فصل سرمربی سرخپوشان به مسافرت رفت و قرار شد پس از بازگشت به باشگاه بیاید تا در مورد برنامه‌هایش برای فصل آتی گفتگو کند.

سرمربی پرسپولیس در گفت‌وگویی که با مسوولان باشگاه داشت، حدود ۱۰ روز قبل اسامی بازیکنان مد نظرش را که باید قراردادشان تمدید شود را به باشگاه ارائه کرد، اما اقدامی در این رابطه صورت نگرفت؛ موضوعی که موجب شد تا سرمربی سرخپوشان مدیران باشگاه را به باد انتقاد گیرد.

در همین راستا هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس تمام امور مربوط به حفظ گل‌محمدی و جذب بازیکن برای فصل بعد را به رضا درویش مدیرعامل باشگاه سپرده و درویش که دیگر عضو هیئت‌مدیره نیست، باید هفته به هفته در نشست حضور پیدا کند و عملکرد خود را گزارش دهد.

با این حال در واکنش به انتقادات گل‌محمدی طی عصر امروز و فردا هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه می‌دهد تا در رابطه با این اظهارات گل‌محمدی و همچنین اقدامات درویش در هفته گذشته توضیحاتش را به هیئت‌مدیره ارائه دهد.

باشگاه پرسپولیس در سال‌های اخیر کارش را برای تقویت تیم بلافاصله پس از پایان فصل انجام می‌داد و از بازیکنان بزرگی رونمایی می‌کرد. برای مثال فصل قبل در فاصله چند روز پس از اتمام لیگ بیست و یکم در چند روز متوالی از بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، مهدی احمدی، سروش رفیعی و سعید صادقی رونمایی شد، اما این روز‌ها با وجود گذشت بیش از ۲۰ روز از پایان فصل که پرسپولیسی‌ها در انتظار دریافت خبر‌های خوب هستند، هیچ اتفاقی در باشگاه رخ نداده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.