تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 - 7:06
کد خبر : 140678

پرسپولیس نیاز به ۲ مهاجم تخصصی و حرفه‌ای دارد

پرسپولیس نیاز به ۲ مهاجم تخصصی و حرفه‌ای دارد

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس در هیچ پستی مشکل ندارد و از بهترین و باکیفیت‌ترین بازیکنان برخوردار است و از نظر تیمی نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد به طوری که در بازی برابر الدحیل من را شگفت‌زده کرد و با انگیزه بازی می‌کردند. هر چند پرسپولیس در تمام پست‌ها بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد اما نیاز به یک یا دو مهاجم تخصصی و حرفه‌ای دارد تا در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

 پرسپولیس نیاز به ۲ مهاجم تخصصی و حرفه‌ای دارد

فاطمی: پرسپولیس نیاز به ۲ مهاجم تخصصی و حرفه‌ای دارد

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید حضور تیم ملی در تورنمنت چهار جانبه اردن فرصت خوبی برای آماده‌سازی و شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم قبل از جام ملت‌های آسیاست.

فراز فاطمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازی پرسپولیس با گل گهر و علت افزایش مصدومیت‌ها در این تیم اظهار کرد: یاسین سلمانی یکی از بازیکنان آینده‌دار و خوب پرسپولیس است که متاسفانه دچار پارگی رباط صلیبی شد که علت آن فکر می‌کنم این بود که در آسیا شرکت کرد و بلافاصله بعد از بازگشت بدون این که ریکاوری یا استراحتی داشته باشد برای پرسپولیس بازی کرد و دچار این عارضه شد. البته به جز ریکاوری عوامل دیگری همچون زمین، رفتار حرفه‌ای بازیکن، مشکل بدنسازی و … نیز می‌تواند در افزایش مصدومیت بازیکنان پرسپولیس تاثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: هرچند پرسپولیس برابر گل گهر بازی خوبی از خود ارائه داد اما گل‌گهر نیز نشان داد که تیم خوب و باکیفیتی دارد و برابر پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشت. البته معتقدم نسبت به بازی‌ای که با الدحیل داشت برابر گل‌گهر بازی قابل قبولی را نداشت به هر صورت مهم ۳ امتیاز بازی بود که کسب کرد.

فاطمی در پاسخ به این پرسش که وقفه در برگزاری رقابت‌های لیگ برتر چقدر می‌تواند به تیم‌های باشگاهی لطمه وارد کند؟ گفت: تعطیلی لیگ به خاطر تیم ملی است و می‌تواند فرصت خوبی برای استراحت تیم‌های باشگاهی باشد تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی و تقویت کنند. البته تعطیلی‌ها سبب می‌شود تا در کار تیم‌ها وقفه ایجاد شود هر چند چاره‌ای نیست و با توجه به فشردگی برنامه های تیم ملی باشگاه‌ها باید بای موفقیت تیم ملی تابع باشند.

این بازیکن پیشکسوت درباره نقاط ضعف تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس در هیچ پستی مشکل ندارد و از بهترین و باکیفیت‌ترین بازیکنان برخوردار است و از نظر تیمی نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد به طوری که در بازی برابر الدحیل من را شگفت‌زده کرد و با انگیزه بازی می‌کردند. هر چند پرسپولیس در تمام پست‌ها بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد اما نیاز به یک یا دو مهاجم تخصصی و حرفه‌ای دارد تا در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی همچنین گفت: به جز جذب مهاجم خوب و تخصصی در سایر پست‌ها پرسپولیس مشکل خاصی ندارد و با حضور دو مهاجم حرفه‌ای می‌تواند روند رو به رشدی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.