تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 12:28
کد خبر : 139779

پرسپولیس عازم دوحه شد

پرسپولیس عازم دوحه شد

آرمان شرق-گروه ورزش:سرمربی پرسپولیس نام هر سه بازیکن خارجی خود را در لیست قرار داده تا به این ترتیب نبیل باهویی برای اولین بار در اردوی قرمزها حاضر شود و شانس بازی داشته باشد.نکته جالب اینکه مهدی ترابی ستاره مصدوم پرسپولیس هم در فرودگاه حضور دارد تا به این ترتیب مشخص شود از شانس بازی مقابل الدحیل برخوردار است.

پرسپولیس عازم دوحه شد

پرسپولیس، آماده سفر به دوحه (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، کاروان تیم پرسپولیس ساعت ۱۱:۵۰ با پرواز هواپیمایی قطر از تهران به دوحه خواهد رفتند تا رسما پای به شهر تیم الدحیل بگذارد و آماده این دیدار شود.

با توجه به فاصله دو روزه، سرخپوشان حداقل دو جلسه تمرینی در قطر خواهند داشت و آماده این بازی خواهند شد. این در حالی است که تمرین رسمی پرسپولیس با حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار می‌شود.

سرمربی پرسپولیس نام هر سه بازیکن خارجی خود را در لیست قرار داده تا به این ترتیب نبیل باهویی برای اولین بار در اردوی قرمزها حاضر شود و شانس بازی داشته باشد.

نکته جالب اینکه مهدی ترابی ستاره مصدوم پرسپولیس هم در فرودگاه حضور دارد تا به این ترتیب مشخص شود از شانس بازی مقابل الدحیل برخوردار است.

تیم پرسپولیس احتمالا حوالی ساعت ۱۴ در هتل محل اقامت مستقر خواهد شد و باشگاه هماهنگی لازم را برای این موضوع انجام داده است.

1932559
1932561

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.