رضا نوروزی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: پرسپولیس تا اینجا عملکرد خوبی داشته است و جدا از اینکه قرارداد چند بازیکن تأثیرگذارش را حفظ کرد، توانست چند بازیکن خوب هم جذب کند. البته این پایان کار نیست و من معتقدم که تیمِ گل‌محمدی به دو مهاجم طراز اول و شش‌دانگ نیاز دارد.

وی با اشاره به جدایی عیسی آل‌کثیر از پرسپولیس و پیوستنش به سپاهان تأکید کرد: فکر می‌کنم ماندن در پرسپولیس برای آل‌کثیر اتفاق بهتری بود، چون معمولاً بازیکنانی که از پرسپولیس و استقلال جدا می‌شوند در تیم‌های دیگر فوتبال برای آنها چندان جذابیت ندارد. عیسی بعد از قهرمان شدن با پرسپولیس و گل زدن در دربی محبوبیت بیشتری نزد هواداران پرسپولیس پیدا کرد و می‌توانست در این تیم بماند. به هر حال باید به تصمیم او احترام گذاشت.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اضافه شدن شهاب زاهدی به جمع سرخپوشان گفت: شهاب مهاجم خوب و قلدری است و بعد از چند سال حضور در فوتبال اروپا تجربه‌اش بیشتر شد و قطعاً می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

نوروزی در پایان تصریح کرد: لیگ ایران دیگر برای پرسپولیس کوچک شده است و هواداران انتظار دارند که پرسپولیس در آسیا به قهرمانی برسد. امیدوارم پرسپولیس در نهایت این افتخار بزرگ را کسب کند.