تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 - 22:06
کد خبر : 145629

پرسپولیس به استقلال چسبید!

پرسپولیس به استقلال چسبید!

آرمان شرق-گروه ورزش:حالا پرسپولیس با ۲۶ امتیاز از ۱۳ بازی، سرنوشت خود در قبال رقیب سنتی را در اختیار خواهد داشت و با کسب پیروزی در بازی معوقه مقابل نساجی، فرصت بازگشت به صدر جدول را در دست دارد.

پرسپولیس به استقلال چسبید!

پرسپولیس به استقلال چسبید!

به گزارش “ورزش سه”، دقایقی پیش وبسایت فدراسیون فوتبال خبری را به نقل از کمیته استیناف در خروجی خود قرار داد که اگرچه با عبارات حقوقی همراه شده بود اما یک خبر مهم را در خود داشت: بازگشت چهار امتیاز سپاهان و یک امتیاز پرسپولیس.

این بدان معنی است که سپاهان با ۳۱ امتیاز از ۱۳ بازی در صدر جدول قرار می‌گیرد و استقلال را جا می‌گذارد اما حکم کمیته استیناف یک نکته منفی دیگر هم برای استقلال دارد.

حالا پرسپولیس با ۲۶ امتیاز از ۱۳ بازی، سرنوشت خود در قبال رقیب سنتی را در اختیار خواهد داشت و با کسب پیروزی در بازی معوقه مقابل نساجی، فرصت بازگشت به صدر جدول را در دست دارد.

1971427

البته پرسپولیس ۵ تفاضل گل از استقلال عقب است اما در صورتی که شاگردان یحیی گل‌محمدی بتوانند همچون فصل گذشته نساجی را با پنج گل شکست بدهند، به دلیل گل زده بیشتر فرصت قرارگیری در رتبه دوم را خواهند داشت.

این در حالی است که شاگردان یحیی گل‌محمدی اگر هر دو بازی باقیمانده نیم فصل را با پیروزی پشت سر بگذارند، ۳۲ امتیازی خواهند شد و از نظر امتیازی عملکرد خوبی را رقم خواهند زد.

با بازگشت یک امتیاز کسر شده، شاید افسوس بزرگ یحیی گل دقیقه ۹۰+۴ یامگا در دربی و از دست دادن دو امتیاز برابر استقلال خوزستان باشد که اگر این دو اتفاق نمی‌افتادند، سرخپوشان حالا شانس بالای قهرمانی نیم فصل را هم داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.