تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 فروردین 1403 - 1:00
کد خبر : 151333

پرسپولیس ؛ به یاد برانکو

پرسپولیس ؛ به یاد برانکو

آرمان شرق-گروه ورزش: رسپولیس بعد از انتخاب اوسمار و البته آمادگی بالایی که خریدهای جدید تیم از خود نشان داده اند بیش از همیشه به تیم دوران برانکو نزدیک شده است. پرسپولیس در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر در سیرجان به مصاف گل گهر رفت.شاگردان اوسمار برزیلی بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و سه امتیاز ارزشمند را کسب کردند.

پرسپولیس ؛ به یاد برانکو

ورزشی – پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار و البته آمادگی بالایی که خریدهای جدید تیم از خود نشان داده اند بیش از همیشه به تیم دوران برانکو نزدیک شده است.

پرسپولیس در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر در سیرجان به مصاف گل گهر رفت.

شاگردان اوسمار برزیلی بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و سه امتیاز ارزشمند را کسب کردند.

پرسپولیس در این بازی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و هم در کارهای هجومی و هم دفاعی نمره قبولی را گرفت.

پیش بینی می شد که پرسپولیس باتوجه به تیم بسیار باکیفیت و خوبی که گل گهر داشت در این بازی به مشکل بخورد اما به استثنای یک صحنه سرخ پوشان سوار کامل بر بازی بودند و با شایستگی سه امتیاز را کسب کردند.

نکته بسیار مهم درباره پرسپولیس اینکه تیم از همان دقایق ابتدایی تا پایان بازی فوتبال هجومی را در دستور کار خود قرار داد و‌ نترس و بی باک بازی کرد و این تیم ما را بیش از قبل به دوران برانکو نزدیک کرد.

البته نباید فراموش کرد که پرسپولیس با آمدن خریدهای جدید خود کاملا متحول شده است به طوریکه هم اورنوف و هم عبدالکریم حسن و البته عیسی آل کثیر بسیار متحول و بهتر شده است.

شاید اگر یحیی گل محمدی هم در نیم فصل نخست این خریدهای خوب و با کیفیت را داشت می‌توانست نتایج بهتری به دست آورد اما بخت با او یار نبود و باشگاه نتوانست خریدهای موردنظر این مربی را جذب کند و البته هم که پرسپولیس یحیی بدشانس بود و ستاره های کلیدی تیم مثل پور علی گنجی و یاسین سلمانی رباط پاره کردند.

به هرحال این پرسپولیس با اوسمار امیدوار کننده ظاهر شده و به تیم دوران برانکو که هجومی و‌ نترس بازی می‌کرد بسیار نزدیک شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.