تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 8:40
کد خبر : 145973

پرسپولیس گلر ذخیره و مهاجم شش دانگ می‌خواهد

پرسپولیس گلر ذخیره و مهاجم شش دانگ می‌خواهد

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس الان مهاجم درجه یک می‌خواهد بازیکنی با تجربه مثل لوکادیا. حالا چه بازیکنی مدنظر کادرفنی است را نمی‌دانم اما اگر می‌شد دوتا مهاجم می‌گرفتیم که عالی بود البته شنیدم دنبال آزادی هستند که مهاجم خوبی است اما اگر او را جذب کردند هم باید یک مهاجم خوب خارجی هم در کنارش بگیرند.

پرسپولیس گلر ذخیره و مهاجم شش دانگ می‌خواهد

 «اعتماد»: پرسپولیسی‌ها در آخرین بازی نیم‌فصل خودشان به مصاف مس رفسنجان می‌روند و پس از آن مدیران این باشگاه برای جذب بازیکنان مدنظر گل محمدی وارد بازار نقل و انتقالات خواهند شد. قرمزها در اول فصل با توجه به محدودیت در سقف قرارداد در برخی از خطوط به خوبی تقویت نشدند و حالا با توجه به وتو شدن قانون ابتدای فصل فرصت تجدید قوا دارند. با رضا جباری یکی از پیشکسوتان پرسپولیس در این خصوص گپ و گفتی ترتیب دادیم که در ادامه ماحصل آن را می‌خوانید.

‌برای شروع یک موضوع خارج از بحث است. مرگ ملیکا محمدی، خبر ناراحت‌کننده بود که جامعه ورزش را تحت‌تاثیر قرار داد. اگر در این باره صحبتی دارید بگویید.

در اینجور مواقع و مرگ‌های اینچنینی اولین چیزی که ذهن من را مشغول می‌کند کمبود امکانات و ساختار لازم است که باید در اختیار ورزشکاران ما باشد ولی نیست. فوت ملیکا محمدی همینجوری هم آدم را ناراحت می‌کند چون یک جوان فوتبالیست بوده اما وقتی آدم فکر می‌کند که اگر امکانات در دسترس این جوان‌ها بود این اتفاق چطور می‌افتد یا این اتفاق را پشت سر می‌گذاشت بیشتر ناراحت می‌شود. اینها همه به زندگی ما ربط دارد. حتی بیشتر از فوت ملیکا این مسائل من را ناراحت می‌کند و حداقل یک فکری برای آینده‌مان کنیم تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم که به خاطر کمبود امکانات، جانی گرفته نشود. امیدوارم خداوند به جامعه ورزش و خانواده او صبر بدهد.‌

‌روحش شاد و یادش گرامی. برسیم به سوژه امروز که وضعیت پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات است.

اگر خط به خط پیش برویم در خط دروازه این تیم فقط بیرانوند را به عنوان یک گلر شش دانگ دارد. باید به این فکر کرد که مصدومیت جزیی از فوتبال است وگرنه چه کسی فکرش را می‌کرد وحید امیری پس از این همه مدت اینچنین مصدوم شود یا پورعلی‌گنجی و سلمانی رباط بدهند. خدا نکند برای علیرضا مصدومیتی پیش بیاید اما آسیب‌دیدگی جزو لاینفک فوتبال است. در نظر بگیرید یک مصدومیت از ناحیه کشاله ران هم باشد دو، سه هفته او را از بازی دور می‌کند. نمی‌خواهم بگویم جوان‌های جانشین گلرهای بدی هستند اما در فضای پرسپولیس باید آبدیده شوند و بعد بازی کنند. پرسپولیس مثل تیم‌های دیگر نیست که از جوان ۱۷، ۱۸ ساله استفاده کند و ممکن است آینده آن جوان نابود شود‌. پرسپولیس نیاز مبرمی به یک گلر به عنوان رقیب بیرانوند دارد.

‌در خط دفاع چطور؟

از نظر من بچه‌ها در خط دفاعی خوب کار می‌کنند. به عنوان مثال اینکه جایگزین گولسیانی چه کسی باشد به نظر یحیی برمی‌گردد که از جوان استفاده کند یا نفر تاپ. اگر تاپ باشد که باید بازی کند اما به نظر من با وجود این بازیکنان نیازی به مدافع جدید نیست.

‌یکی از نقاط ضعف پرسپولیس در سمت چپ خط دفاعی این تیم است. جایی که علی نعمتی بازی می‌کند و انتقادات زیادی به او شد.

در فوتبال روز دنیا مخصوصا تیم‌هایی که دنبال قهرمانی هستند دفاع‌های چپ و راست کناری نقش مهمی دارند و در فاز تهاجمی و ‌تدافعی باید توانا باشند. علی نعمتی یک دفاع وسط است و وقتی در سمت چپ استفاده می‌شود خب با این فضا آشنا نیست. به نظر من او فداکاری کرده و یک‌سری از بازی‌ها هم عالی کار کرد اما در این مقطع و با توجه به تعطیلی پیش رو کمک می‌کند به شرایط خوب خودش برگردد‌. قدر این بازیکنان را باید دانست و با دو، سه اشتباه نباید روی نام او قلم کشید! احمدی را هم بازیکن خوبی دیدم و اگر وحید هم برسد فکر می‌کنم می‌توانیم با این نفرات کار را پیش ببریم. بهتر است تمرکز را برد سمت جلو که بیشتر لازم است.

‌فکر می‌کنم منظورتان خط حمله باشد چون به نظر نمی‌رسد در خط هافبک پرسپولیس خواهان جذب بازیکن باشد.

بله؛ در خط حمله واقعا نیاز به مهاجم تاپ لول به چشم می‌آید. اگر سرلک و عمری سرباز می‌شدند قطعا در هافبک هم بازیکن نیاز بود. پرسپولیس الان مهاجم درجه یک می‌خواهد بازیکنی با تجربه مثل لوکادیا. حالا چه بازیکنی مدنظر کادرفنی است را نمی‌دانم اما اگر می‌شد دوتا مهاجم می‌گرفتیم که عالی بود البته شنیدم دنبال آزادی هستند که مهاجم خوبی است اما اگر او را جذب کردند هم باید یک مهاجم خوب خارجی هم در کنارش بگیرند.

‌صحبت از جذب لوکادیا بود اما به نظر می‌رسد حضور او منتفی شده.

در گذشته خیلی اتفاقات افتاده که ما شاهد آن بودیم اما امروز شرایط طور دیگری است. امروز باید به نیاز تیم خودمان فکر کنیم در چارچوب قوانین و بقیه حرف و حدیث‌ها شایعه‌پراکنی است. اگر به نفع باشگاه است نباید به حرف و حدیث‌ها توجه کرد. به عنوان مدیر یا سرمربی تیم باید بهترین کار را انجام داد و بدون توجه به حرف و حدیث به فکر تقویت تیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.