تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 0:17
کد خبر : 148073

ویلن موتا مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه پرسپولیس منتظر تایید اوسمار

ویلن موتا مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه پرسپولیس منتظر تایید اوسمار

آرمان شرق-گروه ورزش:ویلن موتا مهاجم برزیلی تیم بانکوک تایلند که گزینه خارجی مدنظر باشگاه پرسپولیس برای نیم فصل دوم محسوب می‌شود به توافقات اولیه با سرخپوشان رسیده است، اما هنوز اوسمار سرمربی پرسپولیس این بازیکن  را تایید نکرده است تا پرسپولیسی‌ها با این بازیکن قرارداد ببندند.

ویلن موتا مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه پرسپولیس منتظر تایید اوسمار

باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا  به عنوان سرمربی تیم خود به دنبال دستیار خارجی برای این مربی است که از رافائل تولدو  مربی برزیلی به عنوان گزینه مربیگری سرخپوشان نام برده می‌شود.

 

گفته می‌شود رافائل تولدو دستیار خارجی مدنظر اوسمار ویرا قرار بود امروز به تهران بیاید، اما سفرش  به خاطر مشکل روادید به تاخیر افتاد و به نظر می‌رسد که این مربی روز چهارشنبه به تهران بیاید تا با سرخپوشان قرارداد ببندد.

 

همچنین ویلن موتا مهاجم برزیلی تیم بانکوک تایلند که گزینه خارجی مدنظر باشگاه پرسپولیس برای نیم فصل دوم محسوب می‌شود به توافقات اولیه با سرخپوشان رسیده است، اما هنوز اوسمار سرمربی پرسپولیس این بازیکن  را تایید نکرده است تا پرسپولیسی‌ها با این بازیکن قرارداد ببندند.

 

علاوه بر این، مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته‌اند مفاصا حساب مالیاتی رادوشوویچ را از اداره مالیات دریافت نکردند تا پنجره نقل و انتقالاتی شان باز شود به همین علت سرخپوشان تا زمانی که این مشکل را حل نکنند نمی‌توانند قرارداد بازیکنان جدید خود از جمله عبدالکریم حسن و عیسی آل کثیر را ثبت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.