تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 - 16:29
کد خبر : 75601

واکنش چمران به نامه سازمان بازرسی در مخالفت با انتخاب زاکانی: یادآوری و توصیه بود!

واکنش چمران به نامه سازمان بازرسی در مخالفت با انتخاب زاکانی: یادآوری و توصیه بود!

آرمان شرق-چمران در پاسخ به این پرسش که پاسخ شورای شهر به این نامه چیست، گفت: اینگونه نامه‌ها مسائل داخلی است و پاسخ نمی‌خواهد. البته این نامه برای کل شوراهای استان تهران ارسال شده است. همچنین در این نامه اسمی از شخصی نیامده است.

واکنش چمران به نامه سازمان بازرسی در مخالفت با انتخاب زاکانی: در این نامه اسمی از شخصی نیامده / اینگونه نامه‌ها مسائل داخلی است و پاسخ نمی‌خواهد / نامه توضیحاتی در حد مسائل اصلی را یادآوری و توصیه کرده‌ که رعایت شود
چمران در پاسخ به این پرسش که پاسخ شورای شهر به این نامه چیست، گفت: اینگونه نامه‌ها مسائل داخلی است و پاسخ نمی‌خواهد. البته این نامه برای کل شوراهای استان تهران ارسال شده است. همچنین در این نامه اسمی از شخصی نیامده است.
رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با نامه ارسال شده از سوی سازمان بازرسی به شورای شهر تهران و همچنین شوراهای استان تهران واکنش نشان داد.

به گزارش «انتخاب»، مهدی چمران در حاشیه برگزاری سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره نامه سازمان بازرسی اظهار کرد: این نامه محرمانه است و نباید درباره آن توضیح دهم. در این نامه به شرایط کسانی که می‌خواهند شهردار شوند، اشاره شده و توضیحاتی که در حد مسائل اصلی بوده را یادآوری و توصیه کرده‌اند که آنها رعایت شود.

وی در پاسخ به این پرسش که پاسخ شورای شهر به این نامه چیست، گفت: اینگونه نامه‌ها مسائل داخلی است و پاسخ نمی‌خواهد. البته این نامه برای کل شوراهای استان تهران ارسال شده است. همچنین در این نامه اسمی از شخصی نیامده است.

چمران در پاسخ به این پرسش که آیا شورای شهر تهران با سران سه قوه دیداری را انجام خواهد کرد یا خیر، خاطرنشان کرد: فعلا برنامه‌ای نداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.