تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 - 7:46
کد خبر : 151837

 رکورد جالب پرسپولیس

 رکورد جالب پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش: پرسپولیس و استقلال امیدوار هستند در لیگ امسال هر ۷ بازی آخر خود در لیگ برتر را برنده شوند که اگر این اتفاق رخ دهد، استقلال با ۷۱ امتیاز قهرمان لیگ خواهد شد و پرسپولیس با ۷۰ امتیاز در رده دوم لیگ ۲۳ حرفه ای خواهد ایستاد.

 رکورد جالب پرسپولیس

خبرآنلاین؛ بی شکست ترین تیم تاریخ ایران، پرسپولیس است که از زمستان سال ۱۳۵۰ تا بهار سال ۱۳۵۳ در ۴۳ بازی متوالی از مسابقات لیگ کشورمان بدون شکست ماند. استقلال هم از آخرین بازی لیگ ۲۰ تا اولین بازی لیگ ۲۲ در ۳۰ بازی متوالی برابر هیچ تیمی بازنده نبود.

رکورد بیشترین برد متوالی هم در تاریخ لیگ کشورمان متعلق به تیم پرسپولیس است. پرسپولیس در مسابقات لیگ هشتم آزادگان در سال ۱۳۷۷ در ۱۴ بازی متوالی برابر رقبای خود برنده شد و رکوردی تاریخی به جای گذاشت. رکورد بیشترین برد متوالی در لیگ برتر هم ۸ برد متوالی است که تیمهای سپاهان و پرسپولیس ثبت کرده اند.

پرسپولیس و استقلال امیدوار هستند در لیگ امسال هر ۷ بازی آخر خود در لیگ برتر را برنده شوند که اگر این اتفاق رخ دهد، استقلال با ۷۱ امتیاز قهرمان لیگ خواهد شد و پرسپولیس با ۷۰ امتیاز در رده دوم لیگ ۲۳ حرفه ای خواهد ایستاد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.