تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 10:23
کد خبر : 140146

والیبال ایران- چک: مرگ یا زندگی

والیبال ایران- چک: مرگ یا زندگی

آرمان شرق-گروه ورزش:در چارچوب مسابقات والیبال انتخابی المپیک پاریس تیم های والیبال ایران و جمهوری‌چک در چهارمین بازی خود در گروه اول مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم ملی والیبال ایران در سه بازی گذشته خود دو شکست داشته و تنها یک پیروزی مقابل قطر به دست آورده است. شاگردان عطایی می‌خواهند  برای حفظ رتبه دهمی که هلندی ها دو دستی تقدیم آنها کرده اند جمهوری چک را شکست دهند.

والیبال ایران- چک: مرگ یا زندگی

ایران- چک: مرگ یا زندگی، انتخاب با خود ماست

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب مسابقات والیبال انتخابی المپیک پاریس تیم های والیبال ایران و جمهوری‌چک در چهارمین بازی خود در گروه اول مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم ملی والیبال ایران در سه بازی گذشته خود دو شکست داشته و تنها یک پیروزی مقابل قطر به دست آورده است. شاگردان عطایی می‌خواهند  برای حفظ رتبه دهمی که هلندی ها دو دستی تقدیم آنها کرده اند جمهوری چک را شکست دهند.

از طرف دیگر تیم‌ ملی والیبال جمهوری چک که سه بازی گذشته خود را شکست خورده می‌خواهد برای اینکه بیش از این در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال سقوط نکند یک شگفتی رقم بزند و تیم ملی والیبال ایران را شکست دهد. تیم جمهوری چک که تاریخچه ای خوب دارد در سال ۲۰۰۶ و در قهرمانی جهان توانست تیم ملی والیبال ایران را شکست دهد و حالا به دنبال تکرار آن نتیجه خواهد بود.

1935493

از بازیکنان خوب تیم جمهوری چک می‌توان به جان هادراوا، مارک سوتولا و لوکاس واسینا اشاره کرد که می‌توانند برای تیم ایران دردسر ساز شوند.

باید دید تیم ملی والیبال ایران در این دیدار حیاتی چه خواهد کرد. آیا می‌تواند سربلند از این دیدار خارج شود یا دوباره همانند خیلی از تیم ها اسیر شگفتی سازی حریف مقابل خواهد شد. این بازی از گروه یک مسابقات در شهر ریودوژانیرو برزیل و از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال ایران: محمد طاهر وادی، مهدی جلوه، محمد ولی زاده، صابر کاظمی، امیر حسین اسفندیار، شهروز همایون فر منش و آرمان صالحی

1935099

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.