تاریخ انتشار : جمعه 14 خرداد 1400 - 15:45
کد خبر : 70409

همتی: امیدوارم بازگشت برادرانم به صحنه رقابت محقق شود

همتی: امیدوارم بازگشت برادرانم به صحنه رقابت محقق شود

ارمان شرق- عبدالناصر همتی در پی تذکر مقام معظم رهبری در توییتر نوشت: امیدوارم گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت برادرانم آقایان لاریجانی، جهانگیری و پزشکیان به صحنه رقابت‌ محقق شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نوشت: امیدوارم بازگشت برادرانم لاریجانی، جهانگیری و پزشکیان به صحنه رقابت محقق شود.

به گزارش ایرنا، عبدالناصر همتی در پی تذکر مقام معظم رهبری در توییتر نوشت: امیدوارم گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت برادرانم آقایان لاریجانی، جهانگیری و پزشکیان به صحنه رقابت‌ محقق شود.

حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز در سخنانی به مناسبت سی و دومین سالروز رحلت امام خمینی(ره) با اشاره به نکاتی درباره انتخابات پیش رو فرمودند: به بعضی از افرادی که صلاحیتشان احراز نشد، ظلم وجفا شد و به آنها یا خانواده‌هایشان که خانواده‌های محترم و عفیفی بودند، نسبتهای خلاف واقع داده شد که بعداً ثابت شد آن گزارشها غلط و خلاف است.

ایشان با اشاره به انتشار این موارد در بین مردم و در فضای مجازیِ رها و بدون قید و بند، تأکید کردند: حفظ آبرو جزو بالاترین حقوق انسانها است بنابراین خواهش و مطالبه من از دستگاه‌های مسئول این است که مواردی را که گزارش خلاف واقع راجع به فرزند یا خانواده کسی داده شده، جبران کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.