تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 - 9:27
کد خبر : 141840

نیاز پرسپولیس برای قهرمانی!

نیاز پرسپولیس برای قهرمانی!

آرمان شرق-گروه ورزش:سرخپوشان اگر می‌خواهند برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی تلاش کنند باید در نیم فصل برای جذب مهاجم برنامه ریزی کنند، باید دید تدبیر رضا درویش در روز‌هایی که این باشگاه با مشکلات ریز و درشت مالی دست و پنجه نرم می‌کند برای جذب مهاجمی در اندازه پرسپولیس چیست‌.

نیاز پرسپولیس برای قهرمانی!

شفقنا ورزشی – پرسپولیس امروز مقابل ملوان در انزلی متوقف شد تا صدر جدول لیگ برتر را به استقلال واگذار کند.

به گزارش شفقنا ورزشی، از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بعد از ظهر امروز پرسپولیس در انزلی میهمان تیم ملوان بود که در پایان این مسابقه شاگردان یحیی گل محمدی مقابل میزبان خود با نتیجه تساوی متوقف شدند.

پرسپولیسی‌ها در مقابل نتوانستند برنامه‌های خود را برای گلزنی پیاده کنند و ملوان با آنالیز مناسب خود از شاگردان یحیی گل محمدی توانست تمام راه های نفوذ سرخپوشان را ببندد و از این روی امروز پرسپولیسی‌ها روز خوبی را از نظر خلق موقعیت سپری نکردند.

یکی دلایلی که دست پرسپولیس را در تنوع در ایجاد خلق موقعیت خالی گذاشته ، کمبود مهاجم است. جایی که سرخپوشان بعد از جدایی چهار مهاجم تخصصی خود تنها یک مهاجم جذب کرده‌اند.

به نظر می‌رسد سرخپوشان اگر می‌خواهند برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی تلاش کنند باید در نیم فصل برای جذب مهاجم برنامه ریزی کنند، باید دید تدبیر رضا درویش در روز‌هایی که این باشگاه با مشکلات ریز و درشت مالی دست و پنجه نرم می‌کند برای جذب مهاجمی در اندازه پرسپولیس چیست‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.