تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 - 16:57
کد خبر : 58416

نماینده تهران در جمع کارگران “هفت تپه” بد حال شد

نماینده تهران در جمع کارگران “هفت تپه” بد حال شد

آرمان شرق:نماینده مردم تهران در مجلس که برای بررسی مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه به میان کارگران در شوش آمده بود، بعد از نیم ساعت از شدت گرما بد حال شد. به گزارش آرمان شرق و به نقل از مهر سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه

آرمان شرق:نماینده مردم تهران در مجلس که برای بررسی مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه به میان کارگران در شوش آمده بود، بعد از نیم ساعت از شدت گرما بد حال شد.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از مهر سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه صبح امروز وارد استان خوزستان شدند.

بنا بر این گزارش سید نظام‌الدین موسوی، احمد نادری و علی خضریان سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه صبح امروز وارد استان خوزستان شدند و در میان کارگران هفت تپه حضور یافتند.

در این میان احمد نادری نیم ساعت بیشتر نتوانست شرایط آب و هوایی خوزستان که امروز بسیار گرم و مرطوب است را تحمل کند و بد حال شد این در حالی است که این کارگران ۵۰ روز است که در چنین شرایط سخت آب و هوایی در خیابان در حال اعتراض برای دریافت حق و حقوق خود هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.