تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 - 16:49
کد خبر : 138775

میشل ورده گزینه جدید پرسپولیس برای خط حمله

میشل ورده گزینه جدید پرسپولیس برای خط حمله

آرمان شرق-گروه ورزش:در شرایطی که باشگاه پرسپولیس موفق به جذب گزینه‌های موردنظر یحیی گل‌محمدی نشده، میشل ورده از سوی مدیران باشگاه به کادرفنی معرفی شده تا آخرین گزینه ممکن برای جذب باشد.

میشل ورده گزینه جدید پرسپولیس برای خط حمله

رونمایی از گزینه جدید باشگاه پرسپولیس برای خط حمله

به گزارش “ورزش سه”، تیم پرسپولیس تنها چند ساعت تا پایان مهلت ثبت قرارداد بازیکنان در فهرست لیگ قهرمانان آسیا فرصت دارد و این در حالی است که هنوز مهاجم خارجی مدنظر با این باشگاه به توافق نرسیده است. پرسپولیس ۴۸ ساعت گذشته تا آستانه جذب فیلیپه کایسدو پیش رفت، اما در نهایت او حاضر به امضای قرارداد نشد تا حضورش در پرسپولیس منتفی شود.

حالا اما شنیده‌های دیگری در مورد خط حمله پرسپولیس وجود دارد. در شرایطی که باشگاه پرسپولیس موفق به جذب گزینه‌های موردنظر یحیی گل‌محمدی نشده، میشل ورده از سوی مدیران باشگاه به کادرفنی معرفی شده تا آخرین گزینه ممکن برای جذب باشد.

1924015

این مهاجم هلندی که ملیت خود را به سورینام تغییر داده، سابقه بازی در فاینورد، هیرنفین و… را دارد اما از سال ۲۰۱۹ به فوتبال آسیا آمده و پیراهن الفتح، ابها، الظفره و حتا را برتن کرده است.

نکته جالب در مورد میشل ورده این است که بر اساس قوانین لیگ برتر ایران، او امکان امضای قرارداد با سرخپوشان را ندارد، چرا که تیم فصل گذشته او نتوانست در بین شش تیم بالای جدول قرار بگیرد. همچنین از نظر فوتبال ملی، ورده در دو سال اخیر ۲ بازی ملی انجام داده و برای امضای قرارداد یک بازی کم دارد.

البته امشب تیم ملی سورینام قرار است در یک بازی دوستانه به میدان برود و احتمالا ورده با انجام بازی چهارم، جواز حضور در پرسپولیس را کسب خواهد کرد اما نکته مهم در مورد او تنها مسئله حقوقی انتقال نیست. در حالی که چند رسانه او را به عنوان گزینه کادرفنی سرخپوشان معرفی کردند، اما شنیده خبرنگار ما حاکی از آن است که او جزء گزینه‌های موردنظر کادرفنی پرسپولیس قرار ندارد و از طرف دیگر در فصول گذشته عملکرد ضعیفی را به جای گذاشته است.

1924016
بر اساس قوانین، بازیکنان از آمریکای مرکزی باید در دو سال اخیر ۳ بازی انجام دهند.

با توجه به مسئله حقوقی، کادرفنی قرمزها اساسا این مهاجم را مورد بررسی قرار نداده اما جالب است بدانید او در سال‌های گذشته آمار گلزنی خوبی را نداشته و در هیچ تیم مدعی هم حضور نداشته و حتی فصل گذشته با تیم حتا به لیگ یک امارات سقوط کرد و نتوانست مانع از قعرنشینی تیمش شود.

به هر حال باید دید در ساعات و روزهای آینده باشگاه پرسپولیس معادلات خط حمله را به چه شکلی حل می‌کند و آیا گزینه خود را به خدمت می‌گیرد یا اینکه اتفاق دیگری رخ می‌دهد.

البته پرسپولیس تنها تا ساعت ۱۹:۳۰ برای ثبت قرارداد مهاجم موردنظر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فرصت دارد و باید دید در این مدت اتفاقی رخ خواهد داد یا خیر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.