تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 7:00
کد خبر : 143926

مهاجم مدنظر پرسپولیس در بازار نیست

مهاجم مدنظر پرسپولیس در بازار نیست

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس باید یکی – دو فوروارد کاربلد و گلزن خوب بگیرد که تصور می‌کنم هنوز کادر فنی به آن دسترسی پیدا نکرده و در بازار موجود نیست، اگر بتواند این مشکل را مرتفع کند شرایط راحت‌تری در آسیا خواهد داشت. پرسپولیس باید خط حمله خود را تقویت کند.

مهاجم مدنظر پرسپولیس در بازار نیست

مهاجم سال‌های دور تیم ملی معتقد است پرسپولیس باید یکی – دو فوروارد کاربلد و گلزن خوب بگیرد که تصور می‌کنم هنوز کادر فنی به آن دسترسی پیدا نکرده و در بازار موجود نیست.

علی اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از بازی تیم النصر و پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به امکانات و مسائل حاشیه‌ای که پرسپولیس درگیر آن بود نتیجه مساوی برابر النصر آن هم در خانه حریف قابل قبول و راضی کننده است. هرچند کسب ۳ امتیاز این دیدار دور از دسترس نبود اگر پرسپولیس تلاش خود را بیشتر می‌کرد.

وی گفت: تیم النصر در این دیدار بازی قابل توجهی را به نمایش نگذاشت، به خصوص بعد از این که یک بازیکن النصر اخراج و ۱۰ نفره شد، فرصت خوبی برای پرسپولیس فراهم بود تا گل‌های بیشتری به ثمر برساند که با بدشانسی مواجه شد. البته بازیکنان پرسپولیس زحمات و تلاش خود را کشیدند و با تعصب، غیرت و دوندگی بالایی که بازیکنان داشتند موفق شدند حریف را در خانه خود متوقف کنند.

کادرفنی به خوبی پرسپولیس را جمع کرد

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: با وجود این که پرسپولیس پیش از این دیدار با مسائل حاشیه‌ای زیادی روبرو بود و بازیکنان شرایط روحی و روانی خوبی نداشتند اما کادر فنی در این بازی خوب توانسته بود تیم را جمع و جور کند و فارغ از هر گونه مشکلاتی که در گذشته داشت بازیکنان با تمرکز بالا توانستند به نتیجه مساوی دست پیدا کنند. البته ای کاش بازی با ۳ امتیاز به نفع تیم ایران به پایان می‌رسید.

مدیرروستا همچنین در پاسخ به این پرسش که آسیب دیدگی رونالدو چه تاثیری در نتیجه این دیدار داشت؟ گفت: بی‌تاثیر نبود، اگر تیم ما کمی شانس داشت قطعا ۳ امتیاز را می‌توانست بگیرد. هر چند پرسپولیس چون کنترل خوبی روی رونالدو داشت، خطری برای دروازه پرسپولیس ایجاد نکرد. ضمن این که معتقدم تیم النصر و رونالدو مثل دور رفت خیلی آماده این دیدار نبودند و اگر پرسپولیس کمی تلاش خود را بیشتر می‌کرد نتایج بهتری برای آن رقم می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: با روحیه‌ای که بازیکنان در دیدار با النصر کسب کردند شرایط بهتری برای کسب ۳ امتیاز بازی بعد خواهند داشت، به نظر می‌رسد پرسپولیس می تواند جزو ۲ تیم برتر قرار بگیرد و به مرحله بعد صعود کند.

مهاجم مدنظر پرسپولیس در بازار نیست

مهاجم سال‌های دور تیم ملی در پایان یکی از نقاط ضعف پرسپولیس را در فوروارد و خط حمله عنوان کرد و گفت: پرسپولیس باید یکی – دو فوروارد کاربلد و گلزن خوب بگیرد که تصور می‌کنم هنوز کادر فنی به آن دسترسی پیدا نکرده و در بازار موجود نیست، اگر بتواند این مشکل را مرتفع کند شرایط راحت‌تری در آسیا خواهد داشت. پرسپولیس باید خط حمله خود را تقویت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.