تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آبان 1397 - 9:16
کد خبر : 48236

منتقدان من احمق هستند

منتقدان من احمق هستند

آرمان شرق:مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا از رفتاری که هواداران در سن سیرو با او داشتند ناراحت و عصبی است. به‌ گزارش ‌آرمان شرق به نقل از ایسنا، لئوناردو بونوچی در ترکیب اصلی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در دیدار حساس برابر پرتغال در سن سیرو به میدان رفت. هر بار که بونوچی صاحب توپ می‌شد،

آرمان شرق:مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا از رفتاری که هواداران در سن سیرو با او داشتند ناراحت و عصبی است.

به‌ گزارش ‌آرمان شرق به نقل از ایسنا، لئوناردو بونوچی در ترکیب اصلی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در دیدار حساس برابر پرتغال در سن سیرو به میدان رفت.

هر بار که بونوچی صاحب توپ می‌شد، حاضران در ورزشگاه که طرفدار میلان بودند او را هو می‌کردند و این باعث ناراحتی مدافع یوونتوس شده است.

او بعد از بازی، گفت‌:  همیشه انسان‌های احمق وجود دارند. من به هم تیمی‌هایم و سرمربی تیم اطمینان دارم و این مهم‌ترین چیز است.

مدافع یووه ادامه‌ داد:  نهایت تلاش خود را برای کسب پیروزی به کار بردیم. در نیمه نخست بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و سه فرصت خوب گلزنی داشتیم. می‌توانستیم پیروز بازی شویم اما از زدن گل بازماندیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا در پایان، گفت‌: برناردو سیلوا راه را بر وراتی و جورجینیو بسته بود. با این حال در کارهای هجومی خوب بودیم. تیم خوبی داریم تنها در زدن ضربات نهایی مشکل داریم که امیدوارم این مشکل حل شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.