تاریخ انتشار : جمعه 10 فروردین 1403 - 9:19
کد خبر : 150740

مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود

مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود

آرمان شرق-گروه سیاست: از آنجایی که بنیانگذار و معمار کبیر این نظام مقدس امام راحل بودند مراسم محوری ۱۲ فروردین با همکاری آستان مبارک حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در حرم مبارک ایشان با سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد که از مردم انقلابی تهران دعوت می‌شود از ساعت ۲۳ شب ۲۱ ماه رمضان در این مراسم باشکوه حضور پیدا کنند.

مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود

مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود

ری- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم محوری ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ۱۲ فروردین از ایام الله است، که باید برای همیشه زنده بماند.

وی گفت: گرامیداشت این مناسبت بزرگ در نمازهای جمعه ۱۰ فروردین مورد توجه سخنرانان و خطبای نماز جمعه قرار خواهد گرفت. تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی و فضاسازی شهری و تبیین این رخداد بزرگ در محافل و مجالس از دیگر برنامه‌های این مناسبت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: از آنجایی که روز ۱۲ فروردین با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان مقارن شده است در مراسم باشکوه احیای شب ۲۱ ماه رمضان به این مهم پرداخته خواهد شد و در آستانه‌ای مقدس خاصه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و مصلای تهران و مصلاهای آستان و مراسم احیا در مساجد گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: از آنجایی که بنیانگذار و معمار کبیر این نظام مقدس امام راحل بودند مراسم محوری ۱۲ فروردین با همکاری آستان مبارک حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در حرم مبارک ایشان با سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد که از مردم انقلابی تهران دعوت می‌شود از ساعت ۲۳ شب ۲۱ ماه رمضان در این مراسم باشکوه حضور پیدا کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.