تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 - 23:10
کد خبر : 149929

مدیرعامل پتروپالایش اصفهان :

 پالایشگاه اصفهان جزو ۵۰۰ شرکت برتر دنیا می شود

 پالایشگاه اصفهان جزو ۵۰۰ شرکت برتر دنیا می شود

آرمان شرق-گروه اقتصاد:مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان در بازدید رسمی از پروژه های قابل افتتاح هلدینگ پترو پالایش اصفهان گفت:هدف گذاری ما قرار گرفتن پالایشگاه اصفهان جزو ۵۰۰ شرکت برتر دنیا است و ما در تلاش هستیم با انجام اقدامات بزرگ در این شرکت به  افق پیشرفت خود دست یابیم.

 پالایشگاه اصفهان جزو ۵۰۰ شرکت برتر دنیا می شود

به گزارش روابط عمومی وبین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان،دکتر محسن قدیری با قدر دانی از حمایت های هیات مدیره هلدینگ پترو پالایش اصفهان برای اجرای طرح های عمرانی با سرعت و دقت بالا گفت:به امید خدا شعبه دوم پالایشگاه اصفهان در بندر عباس راه اندازی خواهد شد.

وی تحقق ایران قوی را در حرکت جهادی و پر تلاش مدیران دانست و گفت:پالایشگاه اصفهان در زمینه توجه به محیط زیست نیز سرآمد است و امسال ۱۱۲۰هکتار برای فضای سبز اقدام به کاشت بذر درخت بادام اسکوپاریا نمود و آمادگی داریم با موافقت هیات مدیره سال آینده نیز ۲۰۰۰هکتار به فضای سبز پالایشگاه بیفزاییم.

دکتر قدیری، ادامه داد:پیشرفت های صنعت نفت در کشور هیچ گاه قابل مقایسه با امارات و دیگر کشورها نیست چرا که پیشرفت این کشورها با اتکاءبه آمریکا بوده است ولی موفقیت های کسب شده در جمهوری اسلامی ایران با اتکاءبه توان داخلی واستفاده از پتانسیل نیروهای بومی بوده است.

وی افزود:آنچه در صنایع نفتی برخی کشورهای همسایه استفاده میشود از مصالح و صنایع خارجی است در حالی که آنچه درصنایع ایران استفاده میشود بومی سازی و بر پایه دانش صنعتگران داخلی است.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به سرمایه گذاری ۶میلیارد یورویی قطر در صنعت پتروشیمی تصریح کرد:ما نیز در پالایشگاه اصفهان برای پویایی صنعت پتروشیمی سرمایه گذاری کرده ایم ما به دنبال طرح های جدید در پالایشگاه اصفهان هستیم که یکی پس از دیگری به مرحله اجرا می رسند .

دکتر قدیری،بیان داشت:افق پالایشگاه اصفهان برای استفاده از انرژی خورشیدی ۳هزار مگاوات است که ۱۰۰۰مگاوات آن توسط شرکت مشعل پویا در دست اقدام است.

وی گفت:هیچ بن بستی برای مدیریت طرح های بزرگ در پالایشگاه اصفهان وجود ندارد و ما با راهکارهایی که داریم ۵درصد اثرات تحریم را ازبین خواهیم برد.متاسفانه آنچه که موجب انفعال در کشور شده است ۸۰درصد عدم تفکر مدیریت و کار و تلاش است و ۱۵درصد هم ما مقلوب تحریم های داخلی هستیم .

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان، ادامه داد:اخیرا برخی صحبت ها از سوی سهامداران این شرکت پیرامون احداث شعبه دوم پالایشگاه اصفهان مطرح شد که با درایت هیات مدیره این مسئله مرتفع شد یا در مورد بحث های محیط زیست که صحبت هایی از سوی مسئولان استان مطرح شده که استاندار اصفهان برای حل این موضوع اقدام کرده اند.

دکتر قدیری ادامه داد: از استاندار و مدیران استان بابت همکاری و هماهنگی های صورت گرفته در جهت تعامل و پیشبرد  طرح های پتروپالایش اصفهان قدر دانی می کنیم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.