تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1402 - 19:05
کد خبر : 143555

قرعه کشی در کانال های تلگرام؛ ویژگی جدید و جذاب تلگرام برای کاربران

قرعه کشی در کانال های تلگرام؛ ویژگی جدید و جذاب تلگرام برای کاربران

آرمان شرق- گروه جامعه:سایت تلگرام پرمیوم یکی از سایت‌های فعال در این زمینه است که امکان خرید اشتراک تلگرام پرمیوم را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما می‌توانید از خدمات ارائه شده توسط این سایت استفاده کرده و اشتراک تلگرام پرمیوم را خریداری کنید، همچنین در صورتی که قادر به فعالسازی ویژگی قرعه ‌کشی تلگرام نبودید، می‌توانید انجام این کار را به کارشناسان تلگرام پرمیوم سپرده و از ویژگی‌های جذاب تلگرام لذت ببرید.

قرعه کشی تلگرام پرمیوم در کانال های تلگرام! | telegrampremium.ir

دنیای مدرن امروزی و پیشرفت چشمگیر تکنولوژی‌ها باعث شده اپلیکیشن‌های پیام رسان به یکی از ابزارهای حیاتی زندگی ما تبدیل شوند. تلگرام، یکی از این پیام رسان‌های جذابی است که جایگاه بسیار خوبی در میان کاربران داشته و با ارائه ویژگی‌های جدید، جذاب و منحصربه‌فرد، روزانه تعداد کاربران بیشتری را به خود جذب کرده و محبوبیت بیشتری به دست می‌آورد.

امنیت بالای این پیام رسان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌هایی است که باعث محبوبیت آن شده؛ البته ویژگی‌های جذاب دیگری هم وجود دارند که تلگرام با رونمایی از آن‌ها جذابیت خود را چندین برابر کرده است. امکان قرعه کشی در کانال های تلگرام (Giveaways) یکی از ویژگی‌هایی است که به تازگی به آپشن‌های تلگرام اضافه شده و در اختیار کابران این اپلیکیشن جذاب قرار گرفته است؛ برای آشنایی بیشتر با این ویژگی و افزایش تعداد ممبرهای کانال خود، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

Giveaways؛ قابلیت جدید تلگرام برای کاربران

قابلیت قرعه کشی در کانال های تلگرام یا Giveaways، یکی از ویژگی‌های جدیدی است که تلگرام به تازگی به آپشن‌های خود اضافه کرده و در اختیار کابران تلگرام پریمیوم قرار داده است. با استفاده از این ویژگی، صاحبان کانال‌ها قادر خواهند بود در میان اعضای کانال خود قرعه‌کشی کرده و به صورت رندوم به آن‌ها جایزه بدهند.

در واقع استفاده از این ویژگی به صاحبان کانال‌ها کمک می‌کند تا کانال خود را به طور موثری تبلیغ و ترویج کرده و تعداد اعضای کانال را افزایش داده و ممبرهای جدیدی جذب کنند. البته به یاد داشته باشید همان طور که گفتیم، این ویژگی تنها برای کاربران تلگرام پرمیوم فعال بوده و قابلیت دسترسی دارد.

بنابراین تنها افرادی که دارای اکانت تلگرام پرمیوم هستند، قادر خواهند بود از قابلیت قرعه کشی در کانال‌های تلگرام استفاده کرده و با استفاده از این ویژگی در میان کاربران خود قرعه کشی کرده و جوایزی به آن‌ها اهدا کنند. در صورتی که کانال تلگرامی دارید و خواهان استفاده از این ویژگی هستید اما تلگرام پرمیوم ندارید، ابتدا سری به سایت تلگرام پرمیوم زده و بعد از دریافت نسخه پرمیوم تلگرام از ویژگی‌های آن استفاده کنید.

قرعه کشی در تلگرام؛ راهی برای افزایش کاربران کانال شما

انجام قرعه کشی و اهدا جوایز به کاربران، از آن دسته ویژگی‌های جذابی شمرده می‌شود که کاربران از آن استقبال می‌کنند. تا پیش از این، شرایط برگزاری قرعه کشی به صورت شفاف و به این صورت در تلگرام وجود نداشت؛ اما با این آپدیت جدید و اضافه شدن این آپشن، امکان برگزار کردن قرعه کشی در تلگرام در اختیار میلیون‌ها کاربر قرار گرفته تا با استفاده از آن قرعه کشی‌های خود را انجام داده و امکان اهدا جوایزی مانند اشتراک ویژه تلگرام به کاربران و اعضا کانال خود را داشته باشند.

یکی از ویژگی‌های مهم این قرعه کشی این است که تلگرام عادلانه بودن آن را تضمین کرده و اطمینان داده این قرعه کشی با عدالت صورت خواهد گرفت. همچنین به مناسبت منتشر شدن این ویژگی جدید برای تلگرام، پاول دولف ۱۰ هزار اشتراک پریمیوم تلگرام را با قرعه کشی به کاربران اهدا کرد.

برندگان اشتراک پرمیوم رایگان پاول دولف به صورت رندوم و با قرعه کشی انتخاب شدند و پاول دولف اعلام کرد هزینه مصرف شده برای انجام این قرعه کشی و اهدا جوایز، در حدود ۲۰۰ هزار دلار بود.

فعال کردن ویژگی قرعه کشی در کانال تلگرام

آموزش فعال کردن قابلیت قرعه کشی کانال تلگرام | telegrampremium.ir

برای فعال کردن ویژگی قرعه‌کشی در کانال های تلگرامی، می‌توانید از طریق ربات @PremiumBot و یا سایت Fragment.com اقدام کرده و بعد از پرداخت هزینه اشتراک، این قابلیت را در نسخه تلگرام پرمیوم خود فعال کنید. همان طور که گفتیم برای این که بتوانید این قابلیت را در تلگرام خود فعال کنید، لازم است نسخه پرمیوم تلگرام را داشته باشید. در صورتی که هنوز از تلگرام معمولی استفاده می‌کنید، می‌توانید ابتدا به سایت تلگرم پرمیوم مراجعه کرده و بعد از خرید اشتراک تلگرام پرمیوم، اقدام به فعال سازی امکان قرعه کشی در کانال های تلگرام خود کنید.

همچنین لازم به ذکر است که برای پرداخت هزینه اشتراک در Fragment یا ربات @PremiumBot، به یک کارت بین المللی همچون مستر کارت نیاز خواهید داشت. به یاد داشته باشید در صورتی که موفق به فعال کردن ویژگی Giveaways در تلگرام خود نشدید و یا برای پرداخت هزینه حق اشتراک مستر کارت نداشتید، می‌توانید از خدمات ارائه شده توسط سایت تلگرام پرمیوم استفاده کرده و به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان این ویژگی را برای تلگرام خود فعال کنید.

کارشناسان سایت تلگرام پرمیوم در کنار شما هستند تا خدمات تلگرام مانند خرید اشتراک تلگرام پرمیوم و یا فعالسازی امکان قرعه کشی در کانال های تلگرام را در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار دهند تا به راحتی به این ویژگی‌ها دسترسی داشته و از آن‌ها استفاده کنید.

چگونگی قرعه کشی در کانال تلگرامی

بعد از پرداخت هزینه اشتراک قابلیت قرعه کشی، قادر خواهید بود تنها با چند کلیک قرعه‌کشی تلگرامی را برگزار کرده و جوایز را بین اعضای کانال خود پخش کنید. برندگان این قرعه‌کشی‌ها لینکی حاوی کد جایزه دریافت خواهند کرد که نشان‌دهنده برنده‌شدن شخص در قرعه‌کشی است. برای این که یک قرعه کشی ایجاد کنید، مسیر زیر را دنبال نمایید:

Channel Info > ⋮ > Statistics > Boosts > Get Boosts via Gifts

ایجد هدیه در کانال‌ها کار ساده‌ای است و برندگان به صورت تصادفی و براساس قوانین انتخاب شده و جوایز به آن‌ها اهدا خواهد شد. صاحبان کانال می‌توانند تعداد برندگان و مدت زمان قرعه‌کشی را مشخص کرده و مشخص کنند که کدام دسته از اعضا در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد. همچنین قادر خواهید بود از کاربران بخواهید تا برای شرکت در قرعه‌کشی در کانال‌های دیگری هم عضو شوند.

 

مطلب پیشنهادی: نحوه بوست کردن کانال تلگرام

سایت تلگرام پرمیوم؛ بهترین سایت ارائه دهنده خدمات تلگرام در کشور

قابلیت جدید امکان قرعه کشی در کانال های تلگرام، یکی از جدیدترین ویژگی‌های این اپلیکیشن و راهکاری برای افزایش تعداد اعضای کانال و تبلیغ موثرتر کانال شماست. با استفاده از این قابلیت مدیران کانال‌های تلگرامی قادر خواهند بود قرعه‌کشی آنلاین برگزار کرده و با اهدا جوایز به اعضا کانال خود باعث تشویق اعضای کانال، تبلیغ بیشتر کانال و افزایش تعداد دنبال کننده‌های خود شوند.

اگر از صاحبان و مدیران کانال‌های تلگرامی بوده و به دنبال افزایش مخاطبان از طریق راه‌هایی مانند برگزاری قرعه‌کشی در تلگرام هستید، داشتن اکانت پرمیوم تلگرام و خرید اشتراک قرعه کشی در این اپلیکیشن راهی موثر برای دیده شدن بیشتر کانال‌های شما خواهد بود.

سایت تلگرام پرمیوم یکی از سایت‌های فعال در این زمینه است که امکان خرید اشتراک تلگرام پرمیوم را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما می‌توانید از خدمات ارائه شده توسط این سایت استفاده کرده و اشتراک تلگرام پرمیوم را خریداری کنید، همچنین در صورتی که قادر به فعالسازی ویژگی قرعه ‌کشی تلگرام نبودید، می‌توانید انجام این کار را به کارشناسان تلگرام پرمیوم سپرده و از ویژگی‌های جذاب تلگرام لذت ببرید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.