تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1397 - 9:53
کد خبر : 42043

فینالی سخت ،نفس گیر و جذاب در ایتالیا/لحظه شماری برای مشخص شدن قهرمان جهان

فینالی سخت ،نفس گیر و جذاب در ایتالیا/لحظه شماری برای مشخص شدن قهرمان جهان

آرمان شرق:فینال مسابقات قهرمانى جهان امشب از ساعت ٢٢:۴۵ در ایتالیا برگزار مى شود که لهستان براى تکرار قهرمانى و برزیل براى انتقام شکست ۴ سال قبل قدم به میدان مى گذارند. به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، در حالى که برزیل عصر روز شنبه با شکست ٣ بر صفر صربستان خودش

آرمان شرق:فینال مسابقات قهرمانى جهان امشب از ساعت ٢٢:۴۵ در ایتالیا برگزار مى شود که لهستان براى تکرار قهرمانى و برزیل براى انتقام شکست ۴ سال قبل قدم به میدان مى گذارند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”، در حالى که برزیل عصر روز شنبه با شکست ٣ بر صفر صربستان خودش را به عنوان اولین فینالیست مسابقات والیبال قهرمانى جهان ٢٠١٨ معرفى کرد؛ شنبه شب از ساعت ٢٢:۴۵ تیم هاى لهستان و آمریکا در دیگر بازى نیمه نهایى به مصاف هم رفتند.

لهستانى ها که براى نزدیک شدن به تکرار قهرمانى دوره گذشته باید آمریکا را شکست مى دادند، در ست نخست استارت قدرتمندى داشتند و ٢۵ بر ٢٢ به برترى رسیدند.

در ادامه شاگردان جان اسپرو با سرویس هاى فوق العاده و دفاع عالى توانستند به بازى برگردند و ست هاى دوم و سوم را به سود خود به پایان بردند.با اینکه آمریکایى ها با رویاى صعود به فینال یک گام بیشتر فاصله نداشتند، در ست چهارم بار دیگر قافیه را باختند تا کار به ست پنجم کشیده شود.

در این ست سرنوشت ساز شاگردان ویتالى هینن اختلاف خیلى خوبى با حریف ایجاد کردند و در نهایت ١۵ بر ١١ به برترى رسیدند.

این اتفاق به معناى پیروزى ٣ بر ٢ لهستان در مجموع با نتایج ٢۵ بر ٢٢، ٢٠ بر ٢۵، ٢٣ بر ٢۵، ٢۵ بر ٢٠ و ١۵ بر ١١ را در رالى دیدنى که تقریبا ٣ ساعت به طول انجامید، بود تا این تیم براى دومین دوره متوالى فینال را با برزیل برگزار کند.

فینال مسابقات قهرمانى جهان امشب از ساعت ٢٢:۴۵ در ایتالیا برگزار مى شود که لهستان براى تکرار قهرمانى و برزیل براى انتقام شکست ۴ سال قبل قدم به میدان مى گذارند.

همچنین از ساعت ١٨:٣٠ تیم هاى آمریکا و صربستان براى کسب مقام سوم به مصاف هم مى روند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.