تاریخ انتشار : دوشنبه 13 فروردین 1403 - 10:20
کد خبر : 150890

فروردین پرسپولیس: سه‌گانه سرنوشت

فروردین پرسپولیس: سه‌گانه سرنوشت

آرمان شرق-گروه ورزش: با در نظر گرفتن بازی‌های مرحله رفت مقابل این سه حریف، شرایط خوب و استمرار نتایج مثبت گل‌گهر، تقویت ملوان بندرانزلی و تداوم خوب بودنش و تغییرات کادر فنی صنعت نفت و فانوسی که این تیم در دست دارد به نظر می‌رسد فروردین، ماه دشواری برای پرسپولیس خواهد بود.

فروردین پرسپولیس: سه‌گانه سرنوشت

فروردین پرسپولیس: سه‌گانه سرنوشت

پرسپولیس در ماه فروردین برنامه نسبتاً دشواری در پیش دارد.

اولین مسابقه رسمی پرسپولیس در سال جدید روز ۱۹ فروردین برگزار خواهد شد و این یعنی که با توجه بازی ۲۷ اسفند مقابل پیکان، این تیم بعد از سه هفته در یک دیدار رسمی حاضر خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، از این سه هفته، یک هفته تیم تعطیل بوده، یک هفته تمرینات بدون حضور برخی نفرات اصلی و ملی پوش برگزار شده و قرار است هفته آخر تمرینات جدی شود و یک بازی تدارکاتی هم برگزار خواهد شد.

طبق برنامه، پرسپولیس در فروردین ماه سه مسابقه مقابل تیم‌های گل‌گهر، ملوان و صنعت نفت آبادان برگزار خواهد کرد که به ترتیب در تاریخ‌های نوزدهم، بیست و چهارم و سی ام ماه جاری برگزار می‌شود.

با توجه به فواصل در نظر گرفته شده بین بازی‌ها که ۵ و ۶ روز است شرایط برای ریکاوری مناسب به نظر می‌رسد، اما هر کدام از این دیدار‌ها پیچیدگی‌ها و شرایط خاص خودش را خواهد داشت.

فروردین پرسپولیس: سه‌گانه سرنوشت

از این سه مسابقه دیدار با گل‌گهر و صنعت نفت در خانه حریف و در شهرستان‌های سیرجان و آبادان برگزار خواهد شد. در عین حال گل‌گهر و ملوان جزء تیم‌های بالای جدول هستند و در این فصل عملکرد درخشانی داشته‌اند.

پرسپولیس در دور رفت به سختی از ملوان یک امتیاز گرفت و برد یک گله مقابل گل‌گهر در تهران بسیار سخت و در یک مسابقه نسبتا برابر به دست آمد ضمن اینکه در خانه از پس صنعت نفت برنیامد و تن به تساوی مقابل تیمی داد که ده نفره بود.

با در نظر گرفتن بازی‌های مرحله رفت مقابل این سه حریف، شرایط خوب و استمرار نتایج مثبت گل‌گهر، تقویت ملوان بندرانزلی و تداوم خوب بودنش و تغییرات کادر فنی صنعت نفت و فانوسی که این تیم در دست دارد به نظر می‌رسد فروردین، ماه دشواری برای پرسپولیس خواهد بود.

سال گذشته تیم یحیی گل‌محمدی بعد از باخت آخر سال ۱۴۰۱ به سپاهان، با برد مقابل مس رفسنجان در خانه حریف آن هفت هفته طلایی و برد‌های متوالی را استارت زد و در نهایت با جا گذاشتن سپاهان و استقلال به عنوان قهرمانی دست یافت که باید دید مشابه چنین اتفاقی که شروعش از همین بازی‌های فروردین خواهد بود تکرار خواهد شد یا خیر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.