تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1402 - 16:53
کد خبر : 145295

فرافکنی خطیر با سنگر گرفتن پشت اسم پرسپولیس

فرافکنی خطیر با سنگر گرفتن پشت اسم پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش: علی خطیر چه پشتوانه‌ای دارد که به جای پاسخگویی در مواردی که متهم شده حمله می‌کند؟ چند روز پیش نامه‌ای از هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون منتشر شد. در آن نامه آمده است که باشگاه استقلال با استفاده از سربرگ فدراسیون و جعل امضای دبیرکل با فیفا مکاتبه کرده. ممبینی در آن نامه از حراست فدراسیون درخواست کرده مساله پیگیری شود. 

فرافکنی خطیر با سنگر گرفتن پشت اسم پرسپولیس

اعتماد: علی خطیر چه پشتوانه‌ای دارد که به جای پاسخگویی در مواردی که متهم شده حمله می‌کند؟ چند روز پیش نامه‌ای از هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون منتشر شد. در آن نامه آمده است که باشگاه استقلال با استفاده از سربرگ فدراسیون و جعل امضای دبیرکل با فیفا مکاتبه کرده. ممبینی در آن نامه از حراست فدراسیون درخواست کرده مساله پیگیری شود.
علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از نزدیک به ۷۲ ساعت سکوت بعد از برد آبی‌ها برابر نساجی مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت و در پاسخ به سوال‌ها در رابطه با آن جعل امضا به جای جواب دادن، به فدراسیون، ممبینی و باشگاه پرسپولیس حمله کرد! خطیر به جای اینکه بگوید سربرگ فدراسیون دست باشگاه استقلال چه کار می‌کرده رسانه‌ها را مورد بازخواست قرار داده که چرا نامه ممبینی را منتشر کرده‌اند! به جای اینکه بگوید اصل نامه چه بوده ممبینی را تهدید می‌کند و می‌گوید بار آخرت باشد! به جای اینکه جواب بدهد ماجرای جعل امضا چه بوده می‌گوید این کار پرسپولیسی‌هاست!
این حجم از فرافکنی واقعا نوبر است! خطیر تصور کرده با رنگی کردن ماجرا و انداختن توپ به زمین پرسپولیسی‌ها می‌تواند از زیر بار مساله شانه خالی کند. البته او ساعاتی بعد توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد تا در مورد این مساله توضیح بدهد. طبق شنیده‌ها او باید روز گذشته عصر به فدراسیون فوتبال می‌رفته تا در مورد این موارد پاسخگو باشد. برخی اخبار غیررسمی هم حاکی از آن است که تاج در حال رفع و رجوع مشکل دوست قدیمی‌اش یعنی علی خطیر در این زمینه است .
جعل امضا و استفاده از سربرگ فدراسیون ابعادی فرافوتبالی دارد و نمونه‌اش در فوتبال ایران به یاد آورده نمی‌شود. اقدامی (در صورت صحت) بسیار زشت و ناپسند که می‌تواند و باید محرومیت‌های زیادی برای دست‌اندرکارانش به دنبال داشته باشد. از آن سمت اگر چنین چیزی نبوده و صرفا تهمت زده شده است باید اتهام‌زننده مورد بازخواست قانونی قرار بگیرد.
فرار رو به جلوی مدیرعامل استقلال به جای جواب دادن به درد کسی نمی‌خورد. گوش مردم و اهالی فوتبال از شنیدن داستان‌های رنگی پر شده است. اگر خطیر می‌گوید ممبینی دروغ می‌گوید خیلی ساده یک کنفرانس خبری برگزار کند و جواب سوال خبرنگاران را بدهد نه اینکه بشود متکلم وحده و فقط دیگران را زیر سوال ببرد. در ادامه هم باید از ممبینی شکایت کند تا از این به بعد چنین اتهامات سنگینی را متوجه دیگران نکند. این شکل جنجال‌آفرینی‌ها و بازی با کلمات نمی‌تواند اقدام غیراخلاقی احتمالی را لاپوشانی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.