تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1402 - 15:34
کد خبر : 136571

طنزپرداز آبادانی کجاست؟ احضار،بازداشت یا مفقود؟

طنزپرداز آبادانی کجاست؟ احضار،بازداشت یا مفقود؟

آرمان شرق-گروه سیاست:​بی‌خبری در خصوص ناپدید شدن «شاکر بوری» طنزپرداز فعال در اینستاگرام ادامه دارد و تاکنون هیچ مقام رسمی در این خصوص «مفقودی» یا «بازداشت» وی اظهار نظر نکرده است.

طنزپرداز آبادانی کجاست؟ احضار،بازداشت یا مفقود؟

به گزارش خبرنگار جماران، چندین روز است که خبرهای متفاوتی در خصوص شاکر بوری طنزپرداز فعال در اینستاگرام منتشر می‌شود. از احضار و بازداشت تا مفقودی، همه گمانه‌‌زنی‌های و خبرهای است که در برخی رسانه‌ها به صورت غیر رسمی منتشر شده است اما آنچه واقعیت مسلم است، غیبت این طنزپرداز منتقد و عدم فعالیت او است.

شاکر بوری ساکن آبادان است و  از چند سال گذشته در فضای مجازی از جمله اینستاگرام و یوتیوب فعالیت طنز انجام می‌داد. او  مواضع برخی مسئولان یا مسایل اجتماعی را پایه طنز انتقادی خود قرار داده و کلیپ‌های ویدیو تولید می‌کرد.

شاکر بوری توجه کاربران بسیاری را جلب کرده است و پیج او در اینستاگرام تعداد یک میلیون و سیصد هزار دنبال کننده داشت که در روزهای گذشته غیر فعال شده است.

خبرهای متفاوتی در خصوص وضعیت این طنزپرداز تاکنون منتشر شده است، خبرهای که تاکنون هیچ مقام رسمی آن‌ها را تاییده نکرده است. احضار شاکر بوری در ۹ مردادماه جاری و سپس بازداشت آن یکی از مهم‌ترین خبرها است. خبری که تاکنون با گسترش بسیاری در در فضای مجازی و برخی شبکه‌های خارجی در حال انتشار است.

با این حال خبر دیگری در فضای مجازی نیز منتشر شده است که عنوان می‌کند که شاکر بوری احضار یا بازداشت نشده است و ممکن است مفقود شده است. خبری که موجب نگرانی برخی از کاربران در خصوص سرنوشت این طنزپرداز شده است.

در این میان، صفحه شخصی اصلی شاکر بوری از دسترس خارج شده است و فقط صفحات هواداران او اکنون قابل مشاهده هستند.

خبرنگار جماران در تماس با فرماندار آبادان در تلاش برای رسیدن به توضیحی در این خصوص بود که فرماندار آبادان راضی به اظهار نظر و گفت‌وگو در این مورد نشده است.

همچنین علی دهقانی رییس دادگستری خوزستان با امتناع از مصاحبه با خبرنگار جماران تنها این توضیح‌ را داد که «موضوع بررسی خواهد شد و اگر مساله‌ای وجود دارد از طریق رسانه قوه قضاییه اعلام می‌شود.»

تماس جماران با مسئولین رسانه قوه قضاییه در استان نیز تاکنون بی نتیجه مانده و آنها اطلاع رسانی را به روزهای آتی موکول می‌کنند.

به نظر می‌رسد با وجود انتشار اخبار مختلف و متفاوت بسیار زیاد، عدم اظهار نظر رسمی در خصوص وضعیت شاکر بوری موجب افزایش گمانه‌زنی‌ها می‌شود و‌  ابهام و شرایط غیر شفاف این موضوع را بیشتر می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.