تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 8:16
کد خبر : 134880

آمادگی پایتخت برای برگزاری تجمعات قانونی

آمادگی پایتخت برای برگزاری تجمعات قانونی

آرمان شرق-گروه سیاست:یکی از موضوعات، بحث تجمعاتی است که البته باید وجه قانونی داشته و با مجوز باشد و قابلیت اطلاع‌رسانی داشته باشد تا ما بتوانیم ظرفیت‌های لازم را برای آن ایجاد کنیم. هم برای اینکه بتوانند در یک محل اسکان پیدا کنند( تجمع ) و طرح مسئله کنند و هم به لحاظ مسائل ایمنی و امنیتی، تا ما بتوانیم تضمین‌های لازم برای برگزاری مراسم‌شان را داشته باشیم.

آمادگی پایتخت برای برگزاری تجمعات قانونی

آرمان امروز: «علی رضا فخاری»، استاندار تهران در گفت وگویی در پاسخ به این پرسش که با توجه به نزدیکی انتخابات چه اقداماتی برای برگزاری تجمعات و اجرای اصل ۲۷ قانون اساسی صورت گرفته است؟ گفت: «قاعدتا در حوزه انتخابات یکی از مسائل حداکثرسازی سطح مشارکت‌ها است؛ سطح مشارکت زمانی صورت می‌پذیرد که همه مردم با سلایق و دیدگاه‌های مختلف امکان حضور در این عرصه ملی را داشته باشند. یکی از موضوعات، بحث تجمعاتی است که البته باید وجه قانونی داشته و با مجوز باشد و قابلیت اطلاع‌رسانی داشته باشد تا ما بتوانیم ظرفیت‌های لازم را برای آن ایجاد کنیم. هم برای اینکه بتوانند در یک محل اسکان پیدا کنند( تجمع ) و طرح مسئله کنند و هم به لحاظ مسائل ایمنی و امنیتی، تا ما بتوانیم تضمین‌های لازم برای برگزاری مراسم‌شان را داشته باشیم.»

اودر این مورد اضافه کرد: ما در قاعده هماهنگی برای همه ظرفیت‌های اجتماعی که تقاضای طرح مسائل‌شان را برای حوزه‌های انتخاباتی دارند که البته از زمان مشخصی باید شروع شود آمادگی داریم پیشنهادات دوستان را بپذیریم و براساس نیازمندی‌شان مجوز صادر کنیم، تا در مکان لازم به استناد قانون تجمع داشته باشند.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.