تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آذر 1400 - 16:47
کد خبر : 86723

شنیده‌ها درباره رایزنی‌های بانکی در مذاکرات وین

شنیده‌ها درباره رایزنی‌های بانکی در مذاکرات وین

آرمان شرق- بر اساس آخرین اطلاعات، با وجود تلاش رسانه‌های خارجی برای ایجاد جو منفی و فشار به ایران در روزهای گذشته، مذاکرات در روندی مثبت ادامه دارد و رایزنی‌های خوب بانکی در حاشیه مذاکرات در حال انجام است؛ این رایزنی‌ها در زمینه همکاری‌های پولی و بانکی با بخش خصوصی و برخی بانک‌های اروپایی صورت گرفته. قرار است این رایزنی‌ها برای یافتن راهکار‌های عملیاتی در آینده ادامه یابد.

شنیده‌ها حاکی است مذاکرات وین در روندی مثبت ادامه دارد و طرف‌ها توانسته‌اند در برخی موضوعات در متن پیش‌نویس پیشرفت‌هایی به دست آورند.
بر اساس آخرین اطلاعات، با وجود تلاش رسانه‌های خارجی برای ایجاد جو منفی و فشار به ایران در روزهای گذشته، مذاکرات در روندی مثبت ادامه دارد و رایزنی‌های خوب بانکی در حاشیه مذاکرات در حال انجام است؛ این رایزنی‌ها در زمینه همکاری‌های پولی و بانکی با بخش خصوصی و برخی بانک‌های اروپایی صورت گرفته. قرار است این رایزنی‌ها برای یافتن راهکار‌های عملیاتی در آینده ادامه یابد.

پس از گذشت یک هفته از دور هشتم مذاکرات در وین، به نظر می‌آید طرف‌های مذاکراتی بیش از پیش نسبت به تعامل با یکدیگر و جدیت برای رسیدن به یک تفاهم مشترک تمایل دارند.

گفتنی است مذاکرات تا پایان هفته ادامه دارد و برای ادامه مذاکرات در هفته آینده در سطح کارشناسی و سیاسی رایزنی‌ها ادامه دارد./ ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.