مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات باید حتما یک مهاجم شش دانگ بگیرد وگرنه در آسیا به مشکل می خورد.

جمشید شاه محمدی ابتدا با صحبت درباره بیرانوند و تحولات هفته گذشته پرسپولیس شروع کرد وگفت: کار بیرانوند قشنگ نبود اما این نکته را باید اضافه کنم که ماندش در پرسپولیس هم به نفع خودش شد و هم به نفع باشگاه. او اگر به استقلال می رفت فوتبالش نابود می شد. تاریخ ثابت کرده است هر بازیکنی از پرسپولیس به استقلال رفته فوتبالش نابوده شده و نتوانسته مثل زمان حضور در پرسپولیس خوب بازی کند. درکل خدارا شکر همه چیز به نفع پرسپولیس تمام شد و باید شکر گزار باشیم.

شاه محمدی در ادامه درباره نقل و انتقالات و خرید شهاب زاهدی مهاجم جدید پرسپولیس گفت: شهاب بازیکن خود من در تیم امید پرسپولیس بود. او بازیکن خوبی است. البته او زمانی که بازیکن من بود در پست مهاجم بازی نمی کرد. من از او به عنوان وینگر چپ استفاده می کردم. فکر کنم او بعد از رفتن به اروپا به عنوان مهاجم هدف و نوک بازی کرد. درکل او می تواند به پرسپولیس کمک کند و باید بگویم خرید خوبی بود. شهاب می تواند در پرسپولیس به عنوان وینگر و حتی بازیکن پشت مهاجم بازی کند تا قدرت تهاجمی تیم را بالا تر ببرد.

مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس سپس به خرید و حضور ریگی در خط هافبک پرسپولیس اشاره کرد و گفت: مسعود را در سپاهان و استقلال خیلی خوب دیدم. او یک هافبک قلدر و درعین حال تخریبی است. او اگر مثل زمان حضورش در استقلال و سپاهان باشد به کار پرسپولیس می آید.

شاه محمدی درادامه درمورد جدایی کریم باقری از پرسپولیس گفت: کنار گذاشتن کریم باقری یک اشتباه بزرگ بود . من نمی دانم این کار درویش است و یا اینکه تصمیم کلی باشگاه بوده و یا از بالا گفتن و یا اینکه گفته می شود یکی از بیرون گفته کریم نباشد. به هر حال کار هرکسی بوده و یا هرکسی چنین تصمیمی گرفته اشتباه بوده است. کریم باقری اسطوره باشگاه است. با اسطوره اینگونه بر خورد نمی کنند. مطمن باشید درویش و باشگاه در آینده متوجه اشتباه خود می شوند. کریم کمک حال یحیی در تیم بود. او به خوبی تیم را جمع می کرد و در یک کلام مدیر بود.

شاه محمدی درباره رفتن کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی گفت: من عقیده دارم سیامک نعمتی از اول هم یک بازیکن معمولی در پرسپولیس بود. البته این نظر من است و شاید خیلی ها موافق نباشند. امادر کل رفتن او زیاد مهم نبود. اما کمال بازیکن خوبی بود وخیلی برای تیم زحمت کشید. به عقیده من باید برای رفتن چنین بازیکنانی مراسم خاصی بگیرند تا از آن ها به خوبی قدردانی شده باشد.

شاه محمدی در خصوص ادامه نقل و انتقالات و اینکه پرسپولیس چه بازیکنان دیگری نیاز دارد تا در آسیا به مشکل نخورد گفت: پرسپولیس یک مهاجم شش دانگ می خواهد. یک مهاجم گلزن مثل فرشاد پیوس. از سوی دیگر شنیدم باشگاه دارد کنعانی زادگان و عزت اللهی را جذب می کند. هر دو بازیکن بسیار عالی هستند و خط دفاع و هافبک پرسپولیس را محکم تر از قبل می کنند. اما بازهم تاکید می کنم پرسپولیس یک مهاجم گلزن خوب می خواهد.