تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1402 - 7:01
کد خبر : 135951

سوکول کلیشی در پرسپولیس

سوکول کلیشی در پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:یک رسانه آلبانیایی مدعی شد که سوکول سیکلیشی، بازیکن تیم قونیه اسپور ترکیه در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.

سوکول کلیشی در پرسپولیس

آخرین شایعه: پرسپولیس مهاجمش را پیدا کرد

به گزارش “ورزش سه”، یحیی گل محمدی برای به خدمت گرفتن یک مهاجم، مدت هاست که بازیکنان مختلفی را مورد ارزیابی قرار داده و به دنبال جذب یک بازیکن ایده آل برای تقویت خط حمله تیمش است. تاکنون چندین گزینه به سرمربی سرخ ها معرفی شده اند و وی قرار است تصمیم نهایی خود را در این خصوص اتخاذ کند.

در این میان، یک سایت آلبانیایی مدعی شده که پرسپولیس قصد دارد تا سوکول سیکلیشی، مهاجم تیم ملی آلبانی و باشگاه قونیه اسپور ترکیه را به خدمت بگیرد. بازیکنی که فصل قبل به صورت قرضی برای تیم الخلیج عربستان به میدان رفت و عملکرد خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشت.

1903259

در گزارش وب سایت shqiptarja با تیتر “سوکول سیکلیشی به ایران می رود” آمده است:

قرار است سوکول سیکلیشی به کار خود در ایران ادامه دهد. مهاجم تیم ملی که فصل گذشته را به صورت قرضی در الخلیج عربستان بازی می کرد، مورد توجه تیم پرسپولیس ایران قرار گرفته است.

این بازیکن ۳۳ ساله که فصل گذشته رقیب کریستیانو رونالدو بود، در ۲۹ بازی ۱۰ گل برای الخلیج به ثمر رساند و یکی از عوامل بقای الخلیج در سطح اول فوتبال عربستان بود.

1903260

سیکلیشی که پس از یک سال قرضی به قونیه اسپور بازگشته است، به نظر می رسد دوباره ترکیه را برای یک ماجراجویی جدید ترک کند. قرارداد این بازیکن در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می رسد و به نظر می‌رسد که سیکلیشی پیشنهاد سنگینی دریافت کرده و می‌تواند زودتر از موعد، قونیه را ترک کند.

این مهاجم از سال ۲۰۲۰ در تیم قونیه اسپور ترکیه حضور داشته و دو فصل بسیار خوب را در این تیم تجربه کرد و یک فصل به صورت قرضی راهی عربستان شد. سوکول در حال حاضر و در سن ۳۳ سالگی، به دنبال انعقاد قراردادهای مطلوب جدید در آستانه پایان دوران ورزشی خود است.

مهاجمی که برای تیم ملی آلبانی ۵۳ بازی انجام داد و ۱۲ گل به ثمر رساند، پیش از این برای چندین باشگاه دیگر مانند باشاک شهیر، آخیسار اسپور، بسا، گوزتپه و… به میدان رفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.