تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 - 23:21
کد خبر : 149932

سود سالانه ۲میلیارد یورویی هلدینگ پتروپالایش اصفهان از اتمام زودتر از موعد طرح های عملیاتی

سود سالانه ۲میلیارد یورویی هلدینگ پتروپالایش اصفهان از اتمام زودتر از موعد طرح های عملیاتی

آرمان شرق-گروه اقتصاد: هدف غایی و نهایی اعضای هیات مدیره،مدیر عامل محترم پتروپالایش اصفهان و تمامی معاونین و کارمندان این است که با جدیت و تلاش جهادی تا رسیدن به سند تحقق چشم انداز برنامه های این شرکت تا سال ۱۴۰۵_۱۴۰۶تلاش کنند. با اتمام زودتر از موعد طرح های عملیاتی در پترو پالایش اصفهان سالانه ۲میلیارد یورو سود نصیب شرکت می شود.

سود سالانه ۲میلیارد یورویی هلدینگ پتروپالایش اصفهان از اتمام زودتر از موعد طرح های عملیاتی

عضو هیئت مدیره و معاون برنامه ریزی، مهندسی و توسعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان در بازدید رسمی از پروژه های قابل افتتاح هلدینگ پترو پالایش اصفهان در دومین هفته اسفندماه جاری گفت:با تدابیر صورت گرفته درهیات مدیره پترو پالایش ،کمک ها و پیش پرداخت های به موقع که به پیمانکاران صورت گرفت اکنون شاهد بهره برداری و پایان بسیاری ازطرح ها ی عمرانی و اقتصادی درپالایشگاه اصفهان هستیم .

به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان،گودرز جوادی با اشاره به اینکه اولین نتیجه از راه اندازی زود هنگام پروژه ها در پتروپالایش اصفهان جلوگیری از اتلاف وقت،هزینه و سرمایه است و در نتیجه شاهد افزایش سودآوری برای شرکت است گفت : به دلیل مدیریت استراتژیکی که در پتروپالایش اصفهان وجود دارد بسیاری از شرکت ها راغب هستند که با این شرکت تفاهم نامه و عقد قرارداد داشته باشند.

وی در گفتگو با روابط عمومی و بین الملل پتروپالایش اصفهان ادامه داد:هدف غایی و نهایی اعضای هیات مدیره،مدیر عامل محترم پتروپالایش اصفهان و تمامی معاونین و کارمندان این است که با جدیت و تلاش جهادی تا رسیدن به سند تحقق چشم انداز برنامه های این شرکت تا سال ۱۴۰۵_۱۴۰۶تلاش نمایند.

جوادی تصریح کرد:با اتمام زودتر از موعد طرح های عملیاتی در پترو پالایش اصفهان سالانه ۲میلیارد یورو سود نصیب شرکت می شود.

عضو هیئت مدیره و معاون برنامه ریزی، مهندسی و توسعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان اظهارداشت:هر چه  طرح های عمرانی در پالایشگاه اصفهان زودتر به مرحله اجرا برسد به تبع آن  پالایشگاه اصفهان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود گام خواهد برداشت واقدام به جذب نیرو خواهد کرد،  قطعا پالایشگاه اصفهان در رابطه با موضوع اشتغال و رفع بیکاری سهم بسزایی  در منطقه و کشورایفا خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.