هافبک خوش‌تکنیک پرسپولیس و تیم فوتبال فوتبال امید، گفت: شرایط در دیدار مقابل النصر آنگونه که می‌خواستیم پیش نرفت و حتما این شکست را در دیدارهای بعدی جبران می‌کنیم.

یاسین سلمانی در بدو ورود به چین در خصوص حضور در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو، گفت: توافقاتی بین باشگاه پرسپولیس و تیم امید انجام شده و ما از امروز به تیم امید اضافه خواهیم شد. من، محمد عمری و احمدی به چین آمدیم تا به تیم کمک کنیم. بازی نخست تیم امید برابر عربستان خوب بود و امیدوارم امروز با غلبه بر مغولستان بتوانیم راه صعود از مرحله گروهی را هموار کنیم. البته ما سه نفر برای بازی ۱۰ مهر مقابل الدحیل قطر به اردوی تیم پرسپولیس اضافه می‌شویم.

وی در خصوص احتمال موفقیت تیم امید، اظهار داشت: در این دوره از بازی‌ها دست کادر فنی باز است و می‌تواند از بازیکنان زیر ۲۵ سال و سه بازیکن بزرگسالان استفاده کند. من نیز مصدومیت یا مشکل خاصی ندارم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص باخت برابر النصر، گفت: متاسفانه بازی آنگونه که انتظار داشتیم پیش نرفت زیرا در نیمه نخست مهدی ترابی مصدوم و در نیمه دوم میلاد سرلک اخراج شد. شرایط همیشگی برای پرسپولیس نبود و کیفیت زمین نیز بر روی بازی هر ۲ تیم تاثیر گذاشت اما این پایان کار نیست و قول می‌دهم که شرایط بسیار بهتر خواهد شد و پرسپولیس در بازی‌های بعدی جبران خواهد کرد.