تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1402 - 14:18
کد خبر : 134629

سعید مهری در استقلال می ماند

سعید مهری در استقلال می ماند

آرمان شرق-گروه ورزش:پس از تغییرات مدیریتی در استقلال، مهری نیز جلسه ای را با علی خطیر برگزار کرد و طرفین برای ادامه همکاری به توافق رسیدند و این بازیکن نیز در گفتگوی کوتاهی بر رفع سوءتفاهمات تأکید کرد.

سعید مهری در استقلال می ماند

پس از اتمام فصل گذشته، سعید مهری از جمله بازیکنانی بود که قراردادش را با استقلال فسخ کرد و با وجود اعلام مدیران وقت باشگاه مبنی بر غیرقانونی بودن این فسخ، این بازیکن با انتشار ۲ استوری در صفحه شخصی خود، بر قانونی بودن این نوع جدایی تأکید کرد.

پس از تغییرات مدیریتی در استقلال، مهری نیز جلسه ای را با علی خطیر برگزار کرد و طرفین برای ادامه همکاری به توافق رسیدند و این بازیکن نیز در گفتگوی کوتاهی بر رفع سوءتفاهمات تأکید کرد.

در متن اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است:

سعید مهری هافبک میانی تیم فوتبال استقلال امروز با حضور در محل باشگاه استقلال، با علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال جلسه‌ای را پیرامون سوتفاهمات ایجاد شده، برگزار کرد و پس از این جلسه راهی کمپ مرحوم حجازی شد تا با جواد نکونام سرمربی استقلال جلسه‌ای را برگزار کند.

سعید مهری نیز در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه، در خصوص این جلسه گفت: خوشبختانه جلسه خوبی را با جناب آقای خطیر برگزار کردم و درباره ابهامات و سوتفاهم‌های ایجاد شده با یکدیگر صحبت کردیم. آقای خطیر دلسوزانه به دنبال حل مشکلات هستند و امیدوارم بتوانند در این شرایط مثمر ثمر باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.