تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 8:47
کد خبر : 141600

سرنوشت متفاوت سه تیم ایرانی در ACL/پرسپولیس؛ جنگ صعود تا آخرین ثانیه

سرنوشت متفاوت سه تیم ایرانی در ACL/پرسپولیس؛ جنگ صعود تا آخرین ثانیه

آرمان شرق-گروه ورزش:اگر پرسپولیس بتواند در اولین گام در بازی برگشت استقلال تاجکستان را بار دیگر شکست دهد می تواند در یک قدمی صعود به مرحله بعد قرار بگیرد. با توجه به عملکرد فنی النصر عربستان، شاگردان گل‌محمدی برای سرگروهی مسیر دشواری را در مقابل خود دارند و باید دید آیا آن‌ها می‌توانند شگفتی‌سازی کنند و بالاتر از حریف عربستانی کار خود را در مرحله گروهی به پایان ببرند

سرنوشت متفاوت سه تیم ایرانی در ACL/پرسپولیس؛ جنگ صعود تا آخرین ثانیه

سرنوشت متفاوت سه تیم ایرانی در ACL

نیمی از بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و تیم های ایرانی تا حدودی وضعیت خود را برای صعود مشخص کرده‌اند.

خبرآنلاین: با پایان هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم های حاضر دراین رقابت نیمی از راه را طی کردند. لیگ ایران سه نماینده در این مرحله دارد که تا حدودی وضعیت خود را در گروه های خود مشخص کرده‌اند. با تغییر فرمت این رقابت ها ده تیم سر گروه به صورت مستقیم و شش تیم تیم برتر دوم به مرحله ۱/۸ نهایی صعود خواهند کرد.

در حال حاضر با نتایج به دست آمده پرسپولیس تا حدودی می تواند به صعود امیدوار باشد و سپاهان به دلیل لغو بازی این تیم با الاتحاد وضعیت مشخصی ندارد،‌ و ضعیف ترین نتایج بین این سه تیم را نساجی در اختیار دارد که اگر این روند ادامه داشته باشد شاگردان رحمتی خیلی زود از این رقابت ها کنار خواهند رفت.

سپاهان؛ بلاتکلیف و امیدوار

در این گروه به دلیل لغو یک بازی پیش بینی کردن تیم های صعود کننده کار سختی است. آن هم زمانی که سپاهان از ۲ بازی و نیروی هوایی عراق در ۳ بازی ۴ امتیاز گرفته‌اند. الاتحاد در ۲ بازی ۶ امتیاز کسب کرده است و شانس اول صعود از این گروه به حساب می‌آید و سپاهان برای رسیدن به جایگاه قابل اطمینان دوم در این گروه با نیم نگاهی به صدر باید با نیروی هوایی عراق به صورت مستقیم مبارزه کند.

سرنوشت متفاوت سه تیم ایرانی در ACL

نساجی؛ ناامید شهر خسته

در گروه D الهلال و نوفباخور هر دو ۷ امتیاز کسب کرده‌اند و خودشان را از نساجی و مومبای هند جدا ساخته‌اند. نساجی رقابت ها را با برد شروع کرد اما دو باخت هفته دوم و سوم امید این تیم را برای صعود کمرنگ کرد. نساجی با ۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد و با توجه به ۳ دیدار دشواری که این تیم در دور برگشت دارد، به نظر می‌رسد که شکست دادن نوفباخور و بمبئی‌سیتی در کنار کسب امتیاز از الهلال می‌تواند تنها راه رسیدن شاگردان رحمتی به مرحله حذفی باشد که کسب ۷ امتیاز از ۳ مسابقه پیش‌رو، ماموریتی دشوار برای نساجی به شمار می‌رود و آن‌ها برای رسیدن به دور حذفی نیازمند یک معجزه بزرگ هستند.

سرنوشت متفاوت سه تیم ایرانی در ACL

پرسپولیس؛ جنگ صعود تا آخرین ثانیه

در گروه E النصر ۹ بازی از سه بازی خود به دست آورده تا رونالدو و یارانش شانس اول صعود از این گروه باشند.. پرسپولیس با ۶ امتیاز و تفاضل گل ۱ تیم دوم است و فعلا سومین تیم دوم منطقه غرب شناخته می‌شود. الدحیل و استقلال تاجیکستان هم فقط یک امتیاز دارند. اگر در هفته چهارم رقابت‌ها الدحیل بتواند در بازی هفته چهارم یقه النصر را در دوحه بگیرد و پرسپولیس نتواند در تاجیکستان پیروز شود اوضاع صعود از این گروه پیچیده خواهد شد.

سرنوشت متفاوت سه تیم ایرانی در ACL

اما اگر پرسپولیس بتواند در اولین گام در بازی برگشت استقلال تاجکستان را بار دیگر شکست دهد می تواند در یک قدمی صعود به مرحله بعد قرار بگیرد. با توجه به عملکرد فنی النصر عربستان، شاگردان گل‌محمدی برای سرگروهی مسیر دشواری را در مقابل خود دارند و باید دید آیا آن‌ها می‌توانند شگفتی‌سازی کنند و بالاتر از حریف عربستانی کار خود را در مرحله گروهی به پایان ببرند و یا در قامت یک مدعی به عنوان یکی از ۳ تیم برتر دوم به دور حذفی راه پیدا می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.