تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 10:03
کد خبر : 137660

 ساز ترابی کوک نیست

 ساز ترابی کوک نیست

آرمان شرق-گروه ورزش:ترابی یکی از ضعیف ترین بازی های خود را برابر ذوب آهن به نمایش گذاشت. او توپ های زیادی را در این بازی از دست داد. ترابی در این بازی بارها توپ را تا پشت محوطه ذوب آهن برد اما یا باخودخواهی به توپ ضربه می زد و یا اینکه توپ هایش به مقصد نمی رسید. او از ضعیف ترین بازیکنان تیمش در این دیدار بود و نشان داد که فعلا از روزهای اوج خود فاصله گرفته است.

 ساز ترابی کوک نیست

شفقنا ورزشی- مهدی ترابی در فصل جدید رقابت های لیگ برتر نتوانسته که عملکرد خوبی از خود نشان دهد و یکی از بازیکنان ضعیف تیم به ویژه در دیدار برابر ذوب آهن بود.

به گزارش شفقنا ورزشی، مهدی ترابی یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار پرسپولیس چه در دوران برانکو و چه با کالدرون و البته یحیی گل محمدی بوده است.

ترابی از باکیفیت ترین مهره های هجومی در فوتبال ایران است. او سرعت ، تکنیک و هوش بسیار بالایی دارد و این باعث شده تا به کابوسی برای هر خط دفاعی تبدیل شود البته وقتی او ناآماده باشد وضعیت برعکس می شود و به سوهان روح هواداران تیمش تبدیل می شود.

مهدی ترابی در قهرمانی سرخ پوشان در فصل قبل لیگ برتر نقش بسیار پررنگی داشت. او فصل قبل هم شروعی ناامید کننده داشت و بعد از شکست برابر سپاهان بود که به یکباره اوج گرفت و در بازی های پایانی بیشترین نقش را در پیروزی های پرسپولیس داشت.

در فصل جاری فعلا ساز ترابی کوک نشده است و در سه بازی آغازین چیزی از بازیکن ندیده ایم. بار اصلی بازیسازی و البته گلزنی و ایجاد موقعیت پرسپولیس روی دوش این بازیکن ملی پوش است  اما او در سه بازی اخیر سرخ پوشان نه گلی به ثمر رسانده است و نه پاس گلی داده است.

ترابی یکی از ضعیف ترین بازی های خود را برابر ذوب آهن به نمایش گذاشت. او توپ های زیادی را در این بازی از دست داد. ترابی در این بازی بارها توپ را تا پشت محوطه ذوب آهن برد اما یا باخودخواهی به توپ ضربه می زد و یا اینکه توپ هایش به مقصد نمی رسید. او از ضعیف ترین بازیکنان تیمش در این دیدار بود و نشان داد که فعلا از روزهای اوج خود فاصله گرفته است.

چنانچه بازی های ضعیف این بازیکن در ترکیب پرسپولیس ادامه داشته باشد این احتمال زیاد است که نیمکت نشین شود و جایگاه خود را در تیم ملی هم از دست دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.