لباس دوم پرسپولیس در فصل جاری با رنگ سفید عرضه می‌شود.

پرسپولیس این هفته به مصاف تراکتور خواهد رفت و باتوجه به برگزاری بازی در شهر تبریز، قرمزها مجبور به استفاده از لباس‌های دوم خود در این شهر خواهند شد.

سرخپوشان که هفته گذشته از البسه جدید خود با برند «مجید» رونمایی کردند، معارفه پیراهن دوم را هم انجام دادند تا مشخص شود بازیکنان این تیم در دیدار با تیمهای سرخپوش در خارج خانه، سفیدپوش خواهند بود.

پیراهن ذخیره پرسپولیس در زمینه به رنگ سفید همراه با طرح محو متشکل از نمادهای ایران باستان از جمله گل لوتوس، درفش کاویانی، سرو ایرانی و خط میخی خواهد بود که در روزهای گذشته محبوبیت خاصی نزد هواداران پرسپولیس پیدا کرده است. نکته جالب اینکه در قسمت یقه، طراحی کیت پرسپولیس کاملا مشابه پیراهن‌هایی است که پیش از این برند آلمانی آدیداس طراحی کرده و در اختیار مشتریان خود قرار داده بود.

همچنین در کیت دوم و گلری سر آستین لباس با رنگ قرمز همراه شده تا نشان‌دهنده رنگ اصلی تیم پرسپولیس باشد. این در حالی است که لوگوی برند تولیدکننده در وسط سینه و لوگوی پرسپولیس و پرچم ایران در دو سمت قرار دارند.

نکته مهم در البسه دوم پرسپولیس، یکپارچگی رنگی است و برخلاف سالهای گذشته از رنگ قرمز در شورت ورزشی و جوراب استفاده نشده تا لباس سرخپوشان سر و شکل جذاب‌تری به خود بگیرد.

این در حالی است که کمپانی مجید اعلام کرده است که پیراهن گلری نیز با رنگ مشکی و طراحی یکسان عرضه می‌شود. با این حال با وجود اینکه لباس دوم سفید و لباس دروازه بانی مشکی است احتمال اینکه رنگ لباس دوم تغییر کند و مشکی شود هم وجود دارد.