تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 - 0:17
کد خبر : 137351

رونمایى از ٢ خارجى استقلال؛  “عامر وردا و گوستاوو بلانکو” امروز در تهران

رونمایى از ٢ خارجى استقلال؛  “عامر وردا و گوستاوو بلانکو” امروز در تهران

آرمان شرق-گروه ورزش:بالاخره از ٢ بازیکن خارجى مدنظر استقلال که با تایید نکونام به ایران مى آیند رونمایى شد.گفته مى شود این دو بازیکن، عامر وردا مصرى و گوستاوو بلانکو آرژانتینى هستند و به زودى به ایران می‌آیند.

رونمایى از ٢ خارجى استقلال؛  “عامر وردا و گوستاوو بلانکو” امروز در تهران

بالاخره از ٢ بازیکن خارجى مدنظر استقلال که با تایید نکونام به ایران مى آیند رونمایى شد.

نواندیش: بالاخره از ٢ بازیکن خارجى مدنظر استقلال که با تایید نکونام به ایران مى آیند رونمایى شد.

گفته مى شود این دو بازیکن، عامر وردا مصرى و گوستاوو بلانکو آرژانتینى هستند و به زودى به ایران می‌آیند.

عامر وردا، هافبک مصری که ۲۹ ساله است و در ۲ پست وینگر و پشت مهاجم بازی مى کند. براساس شنیده های نواندیش این بازیکن یکی از گزینه های قطعی و مورد تایید نکونام است. از باشگاه‌هایی که عامر ورده در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه ورزشی الاهلی مصر, باشگاه فوتبال پانتولیکوس, باشگاه فوتبال پائوک, باشگاه فوتبال آترومیتوس و باشگاه فوتبال آنورتوسیس فاماگوستا اشاره کرد.

کارنامه عامر وردا

آمار عامر وردا در لیگ‌هایی که سابقه عضویت داشته است، ۲۷۴ بازی و ۵۵ گل و ۴۴ پاس گل داشته است؛

کارنامه

درخصوص دیگر بازیکن استقلال نام های گوستاوو بلانکو و روبرتو تورس مطرح است. با اینحال گفته می شود نکونام پذیرفته تا بلانکو به ایران بیاید.

عملکرد گوستاوو بلانکو مهاجم ارژانتینی در فصل گذشته:

۱۳۳۵ دقیقه (معادل ۱۵ بازی)

۵ گل

۱ پاس گل

در این رابطه فوتبال ۳۶۰ نوشته است: استقلالی‌ها با گوستاوو بلانکو به توافق اولیه رسیده‌اند و امیدوارند این مهاجم آرژانتینی بتواند مشکل خط حمله تیم‌شان را برطرف کند.

خبرجدید: تجمع دوباره هواداران استقلال مقابل باشگاه و شعار علیه على خطیر (فیلم)

به گزارش فوتبال ۳۶۰، جواد نکونام مهاجم خارجی خود را انتخاب کرده و قرار است استقلال، مذاکرات نهایی را با او انجام دهد. گوستاوو بلانکو لسچوک، مهاجم آرژانتینی است که نکونام قصد دارد او را به خط حمله تیمش اضافه کند. بلانکو، در حال حاضر بازیکن ایبار محسوب می‌شود و استقلالی‌ها برای خریدش، باید با این باشگاه اسپانیایی به توافق برسند.

پرواز مستقیم از اسپانیا به ایران

بیشتر دوران بازی بلانکو، در اسپانیا سپری شده است. او در دو فصل گذشته، بازیکن ایبار بوده و هر فصل، توانسته ۴ گل برای این تیم در لالیگا ۲ بزند. بلانکو البته، مهاجم ثابت تیمش نیست و فصل پیش، فقط ۹ بازی در ترکیب اصلی ایبار قرار گرفت. ۲۰ بازی دیگر او در لالیگا ۲، به عنوان بازیکن جانشین بودند. سه گل از ۴ گل بلانکو هم، به عنوان مهاجم جانشین زده شده‌اند. با توجه به اینکه ایبار سال قبل، هزینه‌ای برای بلانکو پرداخت نکرد و این بازیکن هم مهره‌ای کلیدی برای این تیم محسوب نمی‌شود، بعید است مخالفتی با جدایی او داشته باشند.

گلزن و گل‌ساز

بلانکو قبل از حضور در ایبار، با پیراهن رئال اویدو و مالاگا هم در لالیگا ۲ بازی کرده بود. او هیچوقت، شانس بازی در سطح اول فوتبال اسپانیا را به دست نیاورد. بلانکو در اویدو و مالاگا، از ایبار شرایط بهتری داشت. او در هر دو تیم، مهاجم اصلی محسوب می‌شد و فصل ۲۰۱۸/۱۹ که ۳۶ بازی در ترکیب ثابت مالاگا به میدان رفت، توانست ۹ گل بزند و ۷ گل بسازد. آمار تاثیرگذاری مستقیم روی ۱۶ گل، که کارنامه موفقی برای او به حساب می‌آید.

۶ جام در اوکراین

بلانکو پیش از حضور طولانی در اسپانیا، در آرژانتین، مراکش، سوئد و اوکراین بازی کرده بود. انتقال‌های او، معمولا به صورت رایگان انجام شده‌اند. بیشتر جام‌های او هم، در اوکراین به دست آمدند. بلانکو در مقطعی، پیراهن شاختار را پوشید. باشگاهی که نتوانست به ترکیب اصلی آن برسد اما سه بار قهرمان لیگ اوکراین شد و جام حذفی و سوپرجام این کشور را هم به دست آورد. بلانکو علاوه بر این کشورها، سابقه حضور در ترکیه را هم دارد. آنتالیا اسپور پس از حضور موفق بلانکو در مالاگا، او را از شاختار که مالکیت حقوقی‌اش را در اختیار داشت به خدمت گرفت. یک فصل حضور ناموفق در ترکیه، کافی بود تا این باشگاه بلانکو را به اویدو و ایبار قرض دهد و بعد هم، مجوز جدایی رایگانش را صادر کند.

تردید و امید

بلانکوی ۳۱ ساله، در هیچ فصلی بیشتر از ۹ گل نزده اما رسیدن به همین آمار در لیگ برتر ایران، استاندارد بالایی برای یک مهاجم محسوب می‌شود. او با قد یک متر و ۹۰ سانتیمتری، گزینه خوبی برای سبک بازی جواد نکونام است و تجربه بازی در کشورهای مختلف و سه قاره اروپا، آمریکای جنوبی و آفریقا را دارد. خصوصیاتی که امیدواری استقلال، برای جا افتادن او در لیگ ایران را افزایش می‌دهد. به شرطی که استقلالی‌ها، بتوانند او را بدون هزینه زیاد به خدمت بگیرد تا خیال‌شان از آخرین قطعه پازل نکونام، راحت شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.