تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402 - 17:13
کد خبر : 145781

رسمی/ ترکیب متفاوت پرسپولیس برای دیدار با نساجی

رسمی/ ترکیب متفاوت پرسپولیس برای دیدار با نساجی

آرمان شرق-گروه ورزش :در خط حمله سرخ‌ها امید عالیشاه به عنوان بازیکن سرعتی و مهاجم سایه کار می‌کند و در نوک خط حمله نبیل باهویی بار دیگر در ترکیب ثابت قرار گرفته است تا به این ترتیب شهاب زاهدی یک بار دیگر نیمکت‌نشینی را تجربه کند.

رسمی/ ترکیب متفاوت پرسپولیس برای دیدار با نساجی

ترکیب متفاوت پرسپولیس برای دیدار با نساجی

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در چارچوب بازی معوقه هفته یازدهم لیگ برتر امروز در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران است.

یحیی ‌گل‌محمدی در این مسابقه علی نعمتی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و میلاد سرلک نیز پیش از مسابقه دچار سرماخوردگی شده بود تا از شرایط بازی دور باشد. یاسین سلمانی، پورعلی‌گنجی و وحید امیری نیز بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت نیم فصل اول را به طور کامل از دست دادند.

*در چارچوب دروازه پرسپولیس مانند همیشه علیرضا بیرانوند قرار گرفته است. او که در هفته‌های اخیر نتوانسته دروازه تیمش را بسته نگه دارد حالا در پی ثبت هفتمین کلین‌شیت فصل خود است.

* با توجه به نیمکت‌نشینی حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی و فرشاد فرجی همانند بازی قبلی در قلب خط دفاعی بازی خواهند کرد. در پست دفاع چپ محمدمهدی احمدی جوان برای نخستین بار در ترکیب اصلی به میدان می‌رود و باید دید چه عملکردی در این مسابقه خواهد داشت. مدافع راست پرسپولیس نیز همانند بازی‌های قبلی دانیال اسماعیلی‌فر است.

*در خط هافبک پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی یک سورپرایز دارد. با توجه به سرماخوردگی میلاد سرلک و نیمکت‌نشینی مسعود ریگی، سینا اسدبیگی جوان برای اولین بار در این فصل در ترکیب اصلی قرار گرفته است. سروش رفیعی نیز کمی جلوتر از او به عنوان بازی‌ساز کار خواهد کرد.

*سعید صادقی و مهدی ترابی همانند بازی‌های گذشته وینگرهای پرسپولیس هستند.

* در خط حمله سرخ‌ها امید عالیشاه به عنوان بازیکن سرعتی و مهاجم سایه کار می‌کند و در نوک خط حمله نبیل باهویی بار دیگر در ترکیب ثابت قرار گرفته است تا به این ترتیب شهاب زاهدی یک بار دیگر نیمکت‌نشینی را تجربه کند.

پرسپولیسترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند
گئورگی گولسیانی
فرشاد فرجی
دانیال اسماعیلی‌فر
محمدمهدی احمدی
سینا اسدبیگی
سروش رفیعی
مهدی ترابی
سعید صادقی
امید عالیشاه
نبیل باهویی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.