پایان رافت گفت: پرسپولیس با خریدهای بسیار خوبی که در نیم فصل دوم انجام داده این داربی با نتیجه مساوی به پایان نمی‌رسد و برنده خواهد داشت و برنده آن پرسپولیس است.

پایان رافت، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد این تیم در آستانه داربی ۱۰۳ اظهار کرد: در نیم فصل دوم پرسپولیس با توجه به خریدهای خوبی که از جمله عیسی آل کثیر، اورنووف و گولسیانی داشت شرایطش نسبت به نیم اول فصل خیلی خوب است. آل کثیر واقعا حیف بود که از دست داده بودیم. حضور دوباره او سبب شد که پرسپولیس به روزهای اوج خود برگردد. همچنین اورنووف بازیکن بسیار عالی و تکنیکی و مکمل خوبی برای مهدی ترابی است. خریدهای خوبی که در نیم فصل دوم انجام شده شاهد بازی زیبا و خوبی از پرسپولیس در داربی خواهیم بود.

وی در ارزیابی از نتیجه داربی گفت: با خریدهای خوبی که پرسپولیس داشته این داربی دیگر با نتیجه مساوی به پایان نمی‌رسد و برنده خواهد داشت که قطعا پرسپولیس است.

بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که محرومیت کنعانی زادگان، اشتباهات بیرانوند در بازی با فولاد و احتمال غیبت گولسیانی در داربی به خاطر مصدومیت، چقدر به ضرر پرسپولیس خواهد بود؟ خاطرنشان کرد: گولسیانی وقتی مصدوم است حتی اگر مصدومیتش به گونه‌ای باشد که امکان بازگشت به بازی را داشته باشد نباید از وجود او استفاده کرد و باید از یک بازیکن کاملا آماده در داربی بهره گرفت تا با نبود کنعانی‌زادگان مشکل زیادی برای پرسپولیس ایجاد نشود. البته معضل اصلی فوتبال ایران دفاع وسط است و این مشکل نه تنها در تیم‌های باشگاهی بلکه در تیم ملی نیز وجود دارد. به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی تا جام جهانی باید این معضل را رفع کند تا در جام جهانی با مشکل دفاع وسط مواجه نشویم.