تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1402 - 18:54
کد خبر : 134647

جدایی سیلوا و عارف غلامی از استقلال!/ ایمان سلیمی آبی‌پوش می‌شود؟

جدایی سیلوا و عارف غلامی از استقلال!/ ایمان سلیمی آبی‌پوش می‌شود؟

آرمان شرق-گروه ورزش:مدیران استقلال در نظر دارند تا به زودی با سلیمی به توافق برسند و این بازیکن را به خدمت بگیرند. سلیمی از لیگ برتر پیشنهادهای دیگری نیز دارد، اما به نظر می رسد او جدی ترین گزینه داخلی استقلالی ها است و باید دید مذاکرات آینده چه نتیجه ای به دنبال خواهد داشت.

جدایی سیلوا و عارف غلامی از استقلال!/ ایمان سلیمی آبی‌پوش می‌شود؟

اختصاصی: پایان کار عارف غلامی در استقلال!

به گزارش “ورزش سه”، عارف غلامی پس از چهار سال حضور مستمر در استقلال و تجربه قهرمانی لیگ برتر همراه با این تیم در شرایطی قرار گرفت که قراردادش تمدید نشده بود و در آستانه جدایی از جمع آبی‌پوشان قرار داشت، اما با وجود برطرف شدن موانع سد راهش برای ادامه حضور در این تیم، به طور قطعی در لیست جواد نکونام نخواهد بود.

عارف غلامی که در چهار فصل اخیر نمایش خوبی در ترکیب استقلال داشت و علاقه‌مند برای ادامه همکاری با آبی پوشان بود، ظاهرا شرایط بازگشت به فهرست آبی‌ها را پیدا کرده و می‌توانست به دوران حضور در تیم محبوبش ادامه دهد ولی جواد نکونام نظر مثبت برای تداوم حضور او در تیمش ندارد..

1837483

این مدافع ۲۶ ساله که در فصل گذشته ۲۲ بار در لیگ برتر برای استقلال به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند، بنا بر اخبار رسیده به خبرنگار “ورزش سه”، جایی در فهرست جواد نکونام ندارد و به طور قطعی قراردادش تمدید نخواهد شد.

علی خطیر، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال امروز در مقابل دفتر این باشگاه، در پاسخ به سوال یک هوادار مبنی بر حل مشکل عارف غلامی، در یک کلمه «بله» گفت تا این شایعه به وجود بیاید که این مدافع احتمالا به جمع آبی‌ها برمی‌گردد، ولی نکونام نظر مثبت برای ادامه حضور این بازیکن در استقلال ندارد.

استقلال در حال حاضر محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان را به‌عنوان دو مدافع میانی تخصصی دارد و با توجه به قطع همکاری رافائل سیلوا با آبی‌ها و عدم تمدید قرارداد عارف غلامی، مطمئنا این باشگاه برای جذب بازیکن جدید در این پُست اقدام خواهد کرد که در بازار داخلی، گزینه‌های کمی برای آبی‌پوشان باقی مانده است.

آغاز مذاکره رسمی استقلال با جانشین عارف غلامی

مسئولان استقلال با یک بازیکن باتجربه برای جانشینی عارف غلامی در خط دفاعی وارد مذاکره رسمی می شوند.

آغاز مذاکره رسمی استقلال با جانشین عارف غلامی

به گزارش “ورزش سه”، یکی از دغدغه های اصلی جواد نکونام در نقل و انتقالات خط دفاعی استقلال است. آبی پوشان بعد از فسخ یک طرفه قرارداد رافائل سیلوا با آرمین سهرابیان مدافع گل گهر به توافق رسیدند و او را در دفاع جذب کردند.

تمدید قرارداد محمدحسین مرادمند با استقلال تا حدی خیال نکونام را راحت کرد اما با توجه به این مساله که سرمربی آبی ها نظری روی تمدید قرارداد با عارف غلامی ندارد، حداقل یک مدافع دیگر باید به جمع آبی پوشان اضافه شود.

گزینه اصلی جواد نکونام برای خط دفاعی استقلال در حال حاضر ایمان سلیمی است. مدافع ۲۷ ساله ای که سال گذشته در مس رفسنجان بود و سابقه بازی در گل گهر سیرجان و تراکتور را دارد، مد نظر نکونام است و حالا با توجه به قطعی شدن جدایی غلامی مذاکرات جدی دنبال می شود.

مدیران استقلال در نظر دارند تا به زودی با سلیمی به توافق برسند و این بازیکن را به خدمت بگیرند. سلیمی از لیگ برتر پیشنهادهای دیگری نیز دارد، اما به نظر می رسد او جدی ترین گزینه داخلی استقلالی ها است و باید دید مذاکرات آینده چه نتیجه ای به دنبال خواهد داشت.

اگر استقلالی ها ایمان سلیمی را جذب کنند، تا حدی خیال نکونام در خط دفاعی راحت تر خواهد شد. اگرچه سرمربی استقلال برای بازگشت رافائل سیلوا نیز از مدیران باشگاه درخواست داشته و باید دید چه اتفاقاتی رخ می دهد.

جدایی سیلوا از استقلال قطعی شد

علی خطیر جدایی رافائل سیلوا از استقلال را تأیید کرد.

جدایی سیلوا از استقلال قطعی شد

به گزارش “ورزش سه”، رافائل سیلوا، مدافع برزیلی، که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش، قرارداد خود با آبی‌ها را فسخ کرد، احتمالا فصل بعد را در تیم دیگری توپ خواهد زد و او به استقلال بازنخواهد گشت.

این خبری است که تقریبا از سوی مدیرعامل استقلال تأیید شد. علی خطیر که برای انجام کارهای نقل و انتقالاتی این تیم راهی محل ساختمان باشگاه شده بود، در جمع برخی از هواداران به تشریح وضعیت تیم پرداخت.

خطیر مدعی شد ادعای برخی‌ها مبنی بر از بین رفتن شاکله تیم صحیح نیست، چرا که با جدایی محبی و قایدی، استقلالی‌ها توانسته‌اند یک بازیکن باکیفیت به نام مهرداد محمدی را جذب کنند و تلاش‌ها برای جذب یک وینگر دیگر نیز ادامه دارد.

البته این در شرایطی است که استقلال همچنان در حال مکاتبه با شباب الاهلی است تا بتواند مهدی قایدی را به خدمت بگیرد، اما اگر تیم اماراتی با خواسته آبی‌ها موافقت نکند، آنها سراغ یک وینگر جدید می‌روند.

نکته بعدی که می‌شد از صحبت‌های خطیر دریافت کرد، قطعی بودن جدایی رافائل سیلواست. چرا که او در میان هواداران اعلام کرد آرمین سهرابیان به جای مدافع برزیلی جذب شده تا بدین ترتیب احتمال بازگشت سیلوا به پایین‌ترین حد خود برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.