تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1400 - 16:59
کد خبر : 92895

رئیس خانه روابط عمومی ایران : “جهاد تبیین” کار ویژه روابط عمومی هاست

رئیس خانه روابط عمومی ایران : “جهاد تبیین” کار ویژه روابط عمومی هاست

آرمان شرق-گروه ارتباطات: “جهاد تبیین” کار ویژه اصلی و مهم روابط عمومی هاست و تاکید بر آن در این برهه از زمان ، مبین ناکارآمدی اکثر روابط عمومی ها در وظیفه تبیین و تحلیل دستاورد ها و پاسخگویی به ابهامات ، شبهات و سوالات مردم است.

آرمان شرق-گروه ارتباطات: “جهاد تبیین” کار ویژه و مهم روابط عمومی هاست و تاکید بر آن در این برهه از زمان ، مبین ناکارآمدی اکثر روابط عمومی ها در وظیفه تبیین و تحلیل دستاورد ها و پاسخگویی به اتهامات ، شبهات و سوالات مردم است. حال که این ضرورت مواجه شده ، باید از حرکت های نمادین مثل تشکیل قرارگاه و … پرهیز کرد به جای آن ، بر تقویت روابط عمومی و تدوین استراتژی های ارتباطی فعال در جهاد تبیین روی آورد.

هوشمند سفیدی رئیس خانه روابط عمومی ایران با اعلام حمایت این تشکل روابط عمومی از بیانات اخیر رهبر انقلاب در زمینه جهاد تبیین ، گفت
رهبر انقلاب همواره به موضوع اطلاع رسانی و روابط عمومی توجه داشته اند که تاکید و اصرار بر حضور مسئولان در بین مردم و گفت و گو با آنان از مظاهر مبین این رویکرد هستند.
سفیدی ضعف در اطلاع رسانی دستاوردها و انعکاس اخبار توسعه را از چالش های مهم روابط عمومی ها دانست و تصریح کرد : امروز در مقابل هجمه بزرگ رسانه های غربی در زمینه سیاه نمایی دستاوردها و بزرگنمایی ضعف ها ، روابط عمومی ها باید از انعکاس اخبار خشک ،فاقد روح و عاری از تبیین و تحلیل یعنی سخت خبر پرهیز کنند و متناسب با مخاطبان هوشمند و سرسخت که از طرق مختلف به اخبار متنوع و متعدد دسترسی دارند اخبار تحلیلی و معطوف به تبییین را در اختیار آنان قرار دهند.
رئیس خانه روابط عمومی ایران ، ضرورت جهاد تبیین را گویای ضعف و عدم اعتلای روابط در ایران طی سالهای اخیر دانست و تاکید کرد : حال که این ضرورت مظرح شده ، باید از حرکت های نمادین مثل تشکیل قرارگاه و … پرهیز کرد و به جای آن ، بر تقویت روابط عمومی و تدوین استراتژی های ارتباطی فعال در جهاد تبیین روی آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.