تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 7:59
کد خبر : 144182

 دوئل پرسپولیس و الدحیل با بلیت ۱۰ میلیون تومانی !

 دوئل پرسپولیس و الدحیل با بلیت ۱۰ میلیون تومانی !

آرمان شرق-گروه سیاست:پرسپولیس در یکی از مهم‌ترین دیدارهای خود در فصل جاری رقابت‌های باشگاهی، باید روز سه‌شنبه چهاردهم آذرماه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف الدحیل قطر برود.

 دوئل پرسپولیس و الدحیل با بلیت ۱۰ میلیون تومانی !

بلیتی که ناگهان  10 میلیون تومانی شد!

شرق:‌پرسپولیس در یکی از مهم‌ترین دیدارهای خود در فصل جاری رقابت‌های باشگاهی، باید روز سه‌شنبه چهاردهم آذرماه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف الدحیل قطر برود. سرخ‌پوشان با توجه به کسب هشت امتیاز از پنج مسابقه قبلی، برای رسیدن به مرحله حذفی در قامت یکی از سه تیم برتر دوم، باید بتوانند در جدال حساس پیش‌رو مقابل الدحیل موفق شوند و کسب پیروزی برابر حریف قطری می‌تواند شانس صعود سرخ‌ها به مرحله حذفی را به صددرصد نزدیک کند. باشگاه پرسپولیس با توجه به حساسیت رویارویی با الدحیل، به سرعت فرایند بلیت‌فروشی را آغاز کرد و با توجه به در دست تعمیر بودن ورزشگاه آزادی، تنها ۴۵ هزار بلیت برای حضور تماشاگران در ورزشگاه عرضه شد که با استقبال چشمگیر هواداران، خیلی زود بلیت‌های ارائه‌شده به فروش رسید و بسیاری از علاقه‌مندان به تیم پرسپولیس نتوانستند از فرصت ایجادشده استفاده کنند و بلیت مسابقه حساس تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر را خریداری کنند. هواداران سرخ‌پوش در حالی استقبال چشمگیری از بلیت‌فروشی مسابقه تیم موردعلاقه‌شان برابر حریف قطری داشتند که برخلاف دیدارهای قبلی، خبری از بلیت‌های ۳۰۰ هزار تومانی نبود و با برنامه‌ریزی انجام‌شده از سوی مسئولان باشگاه، بلیت‌ها به صورت نیم‌بها در اختیار هواداران قرار گرفت؛ به‌طوری‌که از ۵۰ هزار تومان بلیت در دسترس هواداران بود و گران‌ترین بلیت ارائه‌شده برای روبه‌روی جایگاه هم ۱۵۰ هزار تومان بود که این تغییر قیمت هم در استقبال چشمگیر هواداران تأثیرگذار بود.

بازار سیاه با  رقم‌های  باورنکردنی!

سایت بلیت‌فروشی دیگر با توجه به تکمیل ظرفیت ورزشگاه، بلیتی را به هواداران عرضه نمی‌کند اما در فضای مجازی، بازار سیاه برای بلیت‌فروشی دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر شکل گرفته و با ارقامی جنجالی بلیت‌ها در حال خرید و فروش است. نگاهی به ارقام مطرح‌شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که با وجود تخفیف اعمال‌شده از سوی باشگاه پرسپولیس اما در بازار سیاه، قیمت‌گذاری‌های عجیب‌وغریبی روی بلیت‌ها انجام شده است. برای مثال، از ۳۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان برای بلیت دیدار دو تیم پرسپولیس و الدحیل در فضای مجازی قیمت‌گذاری شده و جالب آنکه برای عبور از گیت‌های الکترونیک هم ترفندهایی مطرح شده است!

گول بازار سیاه را نخورید، به ورزشگاه نمی‌توانید بروید!

محمدحسین حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال در واکنش به حواشی شکل‌گرفته درباره بلیت‌فروشی دوئل نمایندگان ایران و قطر درباره بازار سیاه ایجادشده توضیح داد: «با توجه به در پیش بودن دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا، متأسفانه افراد سودجو در حال سوءاستفاده بوده و در فضای مجازی اقدام به قیمت‌گذاری غیرواقعی بلیت این مسابقه و فریب‌دادن هواداران فوتبال می‌کنند. ضمن اعلام پیگیری و برخورد جدی با افرادی که این فعالیت غیرقانونی را انجام می‌دهند، به اطلاع می‌رساند وفق ضوابط، خرید بلیت مسابقه صرفا از طریق سایت بلیت‌فروشی الکترونیکی بوده و ورود افراد به استادیوم هم با در اختیار داشتن بلیت و کارت ملی و تطبیق این دو جهت احراز هویت انجام خواهد گرفت».

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت‌های جعلی دیدار  با الدحیل

همچنین باشگاه پرسپولیس اعلام کرد در قبال بروز مشکل برای تماشاگرانی که از بلیت‌های جعلی یا غیررسمی استفاده می‌کنند، مسئولیتی نخواهد داشت. «با توجه به ادامه روند فروش بلیت جعلی و عرضه غیررسمی و غیرقانونی بلیت مسابقه پرسپولیس و الدحیل که سه‌شنبه‌شب در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، تأکید می‌گردد با توجه به هشدارهای صادره و اطلاع‌رسانی صورت‌گرفته، باشگاه پرسپولیس و دست‌اندرکاران امر، هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال افرادی ندارند که نسبت به خرید بلیت جعلی و بلیت‌های غیررسمی از بازار سیاه اقدام می‌کنند. فروش بلیت بازی‌های پرسپولیس به‌هیچ‌وجه به صورت حضوری یا در قالب بلیت‌های فیزیکی صورت نمی‌گیرد. تنها مرجع فروش بلیت برای این مسابقه و در کل بلیت بازی‌های خانگی، سامانه رسمی فروش به نشانی https://footballeticket.ir است. همچنین خرید بلیت‌ عرضه‌شده از سوی این سامانه از دیگران به منزله از درجه اعتبار ساقط‌شدن بلیت خواهد بود چون هر فرد باید با کد ملی مربوط به خود برای خرید بلیت اقدام کرده و صاحب کد ملی اجازه استفاده از بلیت و ورود به ورزشگاه را دارد».

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.